نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای عملیاتی کردن شعار رونق تولید، براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید گروه یا کارگروهی در دولت تشکیل شده و راهکارهای مختلف برای تحقق آن ارائه شود.
کد خبر: ۷۲۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ 21 March 2019
کارگروهی برای رونق تولید در دولت تشکیل شود/فرمایشات رهبری در حد شعار باقی نماند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری ، با تبریک شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر«رونق تولید» اظهار کرد: امید است که شعار سال امام خامنه‌ای که در امتداد شعارهای اقتصادی سالیان گذشته نامگذاری شده محقق شود و در حد شعار باقی نماند.

وی تصریح کرد: باید مردم و مسوولان فعالیت و اهتمام جدی برای عملیاتی کردن این شعار داشته باشند و در این راستا دولت باید کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که به کار تولید می‌پردازند تقویت و حمایت کند چون هم‌اکنون بسیاری از واحدهای تولیدی موفق نبوده و به واسطه بسیاری از مشکلات اقتصادی راکد بوده و کارگران بیکار هستند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید تدبیر لازم برای خروج از رکود واحدهای تولیدی انجام شود افزود: هم‌اکنون برخی کارخانه‌ها به بانک‌ها بدهی دارند بنابراین باید نسبت به پرداخت آن بدهی‌ها اقدام شده و علاوه بر آن، برخی واحدهای تولیدی مشکل تامین مواد اولیه دارند که باید ساز و کار لازم برای حل این مشکلات انجام شود.

وی تاکید کرد: برای عملیاتی کردن شعار رونق تولید، براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، باید گروه یا کارگروهی در دولت تشکیل شده و راهکارهای مختلف برای تحقق آن ارائه شود تا تولید کشور متحول شده و شاهد رونق تولید در آن باشیم.

شبستری با اشاره به اینکه کسانی که علاقه‌مند به کشور و حل مشکلات اقتصادی آن هستند باید به تولید ملی کمک کنند افزود: باید به هنگام خرید، از کالاهای داخلی مصرف کرد و آن را به کالاهای خارجی ترجیح داد.

وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان یکی از بخش‌های اصلی تحقق شعار سال هستند تصریح کرد: تولیدکنندگان باید کیفیت کالاهای خود را افزایش داده و قیمت آن را در حد مناسب نگاه دارند تا مصرف کننده به خرید آن رغبت کند.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بنابراین تولیدکننده، مردم و دولت نقش فراوانی در تحقق شعار سال یعنی«رونق تولید» بر عهده دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار