روح‌الله حضرت‌پور، نماینده مردم اورمیه فرا رسیدن سال ۱۳۹۸ را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۲۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 21 March 2019

پیام تبریک نماینده مردم ارومیه به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۸
به گزارش تابناک آذربایجان غربی متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار،

یا مدبرالیل و النهار

حول حالنا الی احسن الحال

 اینجانب فرا‌رسیدن سال‌نو و بهار طبیعت را به تمامی ملت‌های جهان که این آئین را گرامی میدارند، بخصوص ملت بزرگ ایران و خانواده‌های محترم شهداء و رزمندگان و ایثارگران عزیز تبریک می‌گویم.

 همچنین سلام، درود و احترام  بی پایان خود را به نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانی، اطلاعاتی و سایر ارگان ها و نهادها که در روز‌های عید در کنار خانواده خود نیستند، تقدیم میکنم.

 امیدوارم سال پیش رو، به برکت میلاد حضرت علی (ع)، سالی پر برکت و آغاز گشایش‌های بزرگ ملت ایران در عرصه‌های مختلف با اتکا به توان داخلی باشد.

 مردم اورمیه نیز در حالی سال جدید را آغاز میکنند که پس از فقدان آقای مرحوم حاج شیخ غلامرضا حسنی، روزهای سخت و دشلواری رو پشت سر گذاشتند. انشالله، خدای متعال، روح آن مرد بزرگ را با ارواح مقدسه‌ی انبیا و اولیا محشور کند.

 سال گذشته، ملت ایران بواسطه فشارهای خارجی و همچنین برخی کم‌کاری های مسئولین، روزهای پر چالشی را پشت سر گذاشتند، اما آن‌ها با صبر، بلند نظری و بزرگواری این مشکلات را پشت سر گذاشتند که انشالله سال پیش رو با تلاش و اتحاد ملت ایران، مسئولین و جریانات سیاسی سالی شیرین و آغاز رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود.

 حمایت از تولید ملی، مبارزه با فساد و رانت، جوانگرایی، اتحاد و همدلی و تلاش وافر، راه حل عبور از بحران ها و مشکلات است. توجه به رهنمود‌های رهبر انقلاب در آغاز سال ۹۸، بی شک گره‌گشای مشکلات کشور خواهد بود.

 امیدوارم ملت ایران، مردم بزرگوار آذربایجان و اورمیه سالی پر خیر و برکت پیش رو داشته باشند.

روح‌الله حضرت‌پور

نماینده مردم شریف اورمیه در مجلس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار