امام جمعه پیرانشهر با اشاره به حادثه تیراندازی به نمازگزاران نیوزیلند و با محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه و تروریستی گفت: در این حادثه 50 نفر مسلمان کشته و 30 نفر زخمی شدند که این عمل نوعی اسلام‌هراسی در جهان بود که استکبار را تشویق به این اقدام کرد.
کد خبر: ۷۲۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 22 March 2019
حادثه تروریستی نیوزیلند اقدامی اسلام‌هراسانه بود/رونق تولید راهکار مقابله با تحریم‌ها

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با تبریک عید نوروز اظهار کرد: امید است که سال 98 سال رفع مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی، پیروزی بر ظالمان و ستمگران و سال اتحاد و اتفاق مسلمانان باشد.

وی در ادامه با اشاره به حادثه تیراندازی به نمازگزاران نیوزیلند و با محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه و تروریستی بیان کرد: در این حادثه 50 نفر مسلمان کشته و 30 نفر زخمی شدند که این عمل نوعی اسلام‌هراسی در جهان بود که استکبار را تشویق به این اقدام کرد.

امام جمعه پیرانشهر گفت: زمانی که ترامپ به طور علنی اسلام‌هراسی کرده و بیت‌المقدس را از آن یهود می‌نامد و از رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی حمایت می‌کند، تروریست‌ها نیز تشویق به کشتار مسلمانان می‌شوند.

وی تاکید کرد: در چنین شرایطی مسلمانان باید متحد و متفق بوده تا دشمن نتواند چنین جنایاتی را مرتکب شود و نیز باید جهان اسلام با سلطه بر دنیای کفر و الحاد در مقابل ظالمان ایستادگی کنند.

محمودی در ادامه با اشاره به شعار سال یعنی«رونق تولید» بیان کرد: مردم باید با رونق تولید در بخش‌های مختلف مانند کشاورزی و صنعت و تولید علم علاقه‌مندی از خود نشان دهند و کار تولید در تمامی بخش‌ها با جدیت انجام شده تا در آن صورت تحریم‌های ظالمانه اروپا و آمریکا بی‌اثر شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار