مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از مراجعه بیش از هشت هزار مسافر به پست‌های نوروزی این نهاد خبر داد و گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر در ششمین روز طرح ایمنی و سلامت نوروزی به 22 نفر از حادثه دیدگان خدمات لازم را ارائه کردند.
کد خبر: ۷۲۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 22 March 2019
مراجعه بیش از ۸ هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال احمر آذربایجان‌غربی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سعید رهبرسوره   در خصوص آمار مراجعه‌کنندگان به پست‌های نوروزی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از ابتدای آغاز این طرح از روز ۲۸ اسفند ماه سال گذشته تاکنون هشت‌ هزار و ۴۴۸ نفر به پست‌های نوروزی ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر استان مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۳۸۵ نفر به خیمه‌های نماز، ۶۴۸ نفر به ایستگاه سلامت، ۸۷۹ نفر به کمپین بهرفت، ۴۸۴ نفر به پست دوستدار کودک و هشت نفر به پست سحاب مراجعه کرده‌اند، افزود: اعضای پست‌های ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی مسافرین نوروزی را راهنمایی کرده و نقاط مختلف گردشگری شهرها و روستاهای استان را به آنها معرفی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی تصریح کرد: تاکنون سه هزار و ۱۸۶ نقشه، یک هزار و ۵۸۸ بروشور و برای دو هزار و ۱۱۹ نفر محصولات آموزشی و انگیزشی در بین مسافران توزیع شده است.

وی درخصوص اقدامات این جمعیت در ششمین روز طرح ایمنی و سلامت نوروزی گفت: در این روز هفت حادثه گزارش شده که 22 نفر حادثه‌دیده داشت.

رهبرسوره افزود: ۱۸ نفر از این حادثه‌دیدگان مصدوم شدند و چهار نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این روز ۱۶۱ نفر نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات و سه دستگاه کمک‌دار فعال بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار