مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: از امروز ۵ سد استان آماده بازدید گردشگران نوروزی شده است.
کد خبر: ۷۲۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 22 March 2019

بهار 98| 5 سد آذربایجان غربی آماده بازدید گردشگران نوروزی شدبه گزارش تابناک آذربایجان غربی جلیل جباری، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی سدهای شهرچای ارومیه، حسنلو نقده و مهاباد در ایام نوروز میزبان گردشگران است.

وی افزود: علاوه بر این سه، سدهای ساروق تکاب و آغ‌چای چایپاره نیز آماده استقبال از مهمانان نوروزی است و بازدیدکنندگان با رعایت شرایط ایمنی و نکات حفاظتی می‌توانند از جذابیت‌های گردشگری آن استفاده کنند.

جباری تصریح کرد: گردشگران نوروزی می‌توانند از دوم تا 12 فروردین و از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر عصر از این سدها بازدید کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: در سال 98 اماکن اقامتی استان از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها هیچ‌گونه افزایش قیمتی  نداشته‌اند.

وی تصریح کرد: تمام موزه‌های استان به انضمام میراث جهانی تخت سلیمان در تکاب، قره کلیسا در چالدران و پایگاه‌های حسنلو و بسطام در نقده و ماکو آماده بازدید گردشگران نوروزی شده‌اند.

جباری گفت: در دو روز پایانی سال 97 افزون بر پنج هزار و 800 نفر در مهمان‌پذیرهای استان اقامت کردند که این تعداد نسبت به زمان مشابه سال قبل افزایش 42 درصدی دارد و 12 هزار نفر نیز از موزه‌ها بازدید کردند که این رقم نیز افزایش 100 درصدی دارد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار