به گفته دبیرکل جمعیت هلال احمر در جلسه مدیریت بحران استان گلستان، تاکنون به بیش از شش هزار نفر از سیل‌زدگان این استان اسکان اضطراری داده شده و پنج بالگرد برای ارائه خدمات به روستاهایی که امکان دسترسی زمینی به آنها نیست، در منطقه حضور دارند.
کد خبر: ۷۲۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۴ 23 March 2019

جلسه مدیریت بحران استان گلستان در شهرستان گمیشان با حضور پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی درخصوص سیل در این استان برگزار شد.

پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون ۶۲۰۰ نفر از سیل‌زدگان دو استان گلستان و مازندران اسکان اضطراری یافته‌اند.

وی افزود: از زمان وقوع سیل در دو استان گلستان و مازندران تاکنون، همه نیروهای هلال احمر کشور اقدام به خدمات‌رسانی کرده‌اند و هم‌اکنون پنج فروند بالگرد در منطقه، خدمات را به روستاهایی که امکان دسترسی زمینی به آنها نیست ارائه می‌کنند.

پیروی با بیان اینکه "تاکنون تخلیه آب ۹ هزار باب منزل انجام شده و ۲۸۰ خودرو نیز از آب بیرون آورده شده‌اند"، اظهار کرد: تاکنون شش هزار بسته غذایی میان سیل‌زدگان توزیع شده و ۲۰۶ خودرو نیز به منظور کمک‌رسانی در منطقه حضور دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به برخی اقلام توزیع‌شده میان سیل‌زدگان، گفت: تاکنون پنج هزار تخته پتو و موکت بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار