خانم نیتا آمبانی مالک گران قیمت ترین اسمارت فون جهان می باشد.
کد خبر: ۷۲۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۸ 23 March 2019

گوشی ها یا اصطلاحا اسمارت فون ها در دنیای امروزه پس از گذشت دهه ها به دلیل پر مخاطب و پر طرفدار بودن، پیشرفت چشمگیری داشته است و نتیجه آن هم وجود اسمارت فون های پرچم دار در سطح جهان است که قدرت خرید آن برای هر یک از ما سخت می باشد. از این رو اغلب افراد ثروتمند بجای آنکه اسمارت فون های امروزی خریداری نماید، سعی بر آن دارند تا با هزینه بیشتر اسمارت فون سفارشی و مخصوص خودشان را خریداری نمایند و به تبع به وسیله آن نیز خودنمایی می کنند.

 


از این رو در این اسمارت فون ها از اشیاء قیمتی اعم از الماس، برلیان، طلای 24 عیار، نقره و... بکار می رود که بر ارزش آن می افزاید. به همین دلیل تعداد محدودی تیم در سطح جهان در این زمینه فعالیت می کنند و علت آن هم گران و پر هزینه بودن مواد ساختار این گوشی ها می باشد و هر تیمی نمی تواند چنین چیزی را تولید و تهیه نماید.


اما آیا تا به حال چیزی در مورد گران ترین گوشی جهان شنیده اید؟ ارزش این اسمارت فون چقدر است؟ متعلق به کیست؟
جالب است بدانید گران قیمت ترین گوشی جهان به نام " Falcon Supernova iPhone 6 Pink Diamond " با قیمت $48.5 میلیون دلار می باشد که متعلق به خانم نیتا آمبانی از هندوستان ( همسر موکش آمبانی معروف که مالک شرکت ریلاینس است ) می باشد.

گران قیمت ترین گوشی و آیفون 6 جهان

با این وجود لازم است بدانید که در این اسمارت فون از طلای 24 عیار و یک الماس صورتی بزرگ در قاب پشتی آن برای جلوگیری از هک شدن بکار رفته است.

 

منبع: نمناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار