رئیس جمهوری در تماس‌های جدید با وزیر کشور و مسؤولان دو استان سیل‌زده، خواستار بسیج تمام امکانات استان‌های همجوار برای تسریع در روند کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان و مازندران شد.
کد خبر: ۷۲۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۷ 23 March 2019

تمام امکانات استان‌های همجوار برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان و مازندران بسیج شود

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، ضمن گفت‌وگوی تلفنی با استاندار مازندران و معاون استاندار گلستان و اخذ آخرین گزارش‌ها از وضعیت جاری شدن سیل و آبگرفتگی در این دو استان و همچنین اقدامات انجام شده، به وزیر کشور دستور داد، برای تکمیل و تسریع در اقدامات امدادی انجام شده، علاوه بر امکانات موجود در استان‌های سیل‌زده، تجهیزات و امکانات لازم از مناطق همجوار نیز برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک فوری و لازم به سیل‌زدگان بسیج شوند.

رئیس جمهور همچنین از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواست، وی نیز در اسرع وقت به همراه تیمی از مسوولان دستگاه‌های امدادی، خدماتی و اورژانس به منطقه اعزام شود و امکانات لازم در این دو استان و استان‌های همجوار را برای تسریع در روند کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بسیج کند.

یادآوری می‌شود، پیش از این فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رسیدگی به مشکلات مردم و مدیریت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پشتیبانی‌های لازم به منطقه اعزام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار