نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار در مواقع ضروری بوده که باید بیش تر در جهت تجهیز آن مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۷۲۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 23 March 2019
تجهیز پایگاه‌های هلال‌احمر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، شهروز برزگر امروز در جریان بازدید از پست‌های نوروزی سلماس اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر یک نهاد خدمت‌رسان عام‌المنفعه بوده که به صورت شبانه‌روزی در زمینه‌های مختلف به مردم خدمات‌رسانی می کند.

وی ادامه داد: این نهاد به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار در مواقع ضروری بوده که باید بیش تر در جهت تجهیز آن مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: جمعیت هلال احمر در کنار پلیس تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد چرا‌که با رفتار مهربانه خود برای نهادینه کردن فرهنگ رانندگی تاثیرگذار هستند.

وی در ادامه با پیوستن به کمپین بهبود رفتارهای ترافیکی اظهار کرد: این کمپین در کاهش تصادفات جاده ای قطعا تاثیر خواهد داشت بنابراین از مسافران انتظار می‌رود با پیوستن به این کمپین و رعایت قوانین آن در کاهش تصادفات جاده‌ای و خطرات دیگر آن تاثیرگذار باشند.

برزگر افزود: جمعیت هلال‌احمر همه ساله در ورودی شهر سلماس از مهمانان نوروزی استقبال و برای معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان نقش آفرینی می کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار