سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال از خلاقیت نخبگان استان در صحنه‌های مختلف تولید استفاده شده و مورد تشویق و حمایت قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۷۲۷۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 23 March 2019
خلاقیت نخبگان آذربایجان‌غربی در صحنه‌های مختلف تولید مورد استفاده قرار می‌گیرد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد دهقان ، با اشاره به شعار سال مبنی بر«رونق تولید» و با اشاره به بیانیه وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: براساس این بیانیه و برای تحقق شعار سال، تسهیلات رونق تولید در بخش‌های مختلف در استان پرداخت می‌شود.

وی گفت: برای رونق تولید نیز از سالیان گذشته کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار و موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در آن احصاء و بررسی شده تا با حضور سایر دستگاه‌ها، این مسائل برطرف و واحدهای تولیدی به شکل موثری رونق یابد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال یکی از برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت برای تحقق شعار سال، تحریک تقاضای داخلی است افزود: در این رابطه باید شرایطی را فراهم کرد تا مردم از تولیدات داخلی و بومی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه توسعه صادرات غیرنفتی جزو برنامه‌های امسال سازمان صنعت، معدن و تجارت است تصریح کرد: علاوه بر آن، توسعه تولیدات فناورانه با فناوری بالا نیز جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده است و حتی در بحث سرمایه‌گذاری خارجی نیز سعی می‌شود تا سرمایه‌گذاری با انتقال فناوری رخ داده و بهره‌وری لازم در بخش تولید افزایش یابد.

دهقان اظهار کرد: همچنین امسال از خلاقیت نخبگان استان در صحنه‌های مختلف تولید استفاده شده و مورد تشویق و حمایت قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 در مصرف انرژی، به موضوع قیمت تمام شده و بهره‌وری در مصرف توجه می‌شود افزود: از سوی دیگر یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده امسال سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی، بازگرداندن واحدهای راکد و نیمه راکد به چرخه تولید است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار