نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هنوز در خواب زمستانی بسر می‌برد در حالی که مردم مناطق سیل‌زده شمال کشور نیاز فوری به امدادرسانی و مایحتاج ابتدایی زندگی دارند.
کد خبر: ۷۲۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 23 March 2019
عملکرد دولت در مناطق سیل‌زده شمال کشور ضعیف بوده است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جلال محمودزاده  با اشاره به وقوع سیل اخیر در چند شهر شمالی کشور در خصوص کمک‌رسانی به مردم این مناطق، اظهار داشت: پس از گذشت چهار روز از وقوع سیل در چند شهر شمال کشور و وقوع خسارت سنگین به زیرساخت‌ها و نیز دارایی مردم شهرهای آق قلا، گمیش‌تپه و چند شهر دیگر استان گلستان عملکرد بسیار ضعیف دولت نشان داد که دولت روحانی کاملا در خواب زمستانی به سر می‌برد.

وی ادامه داد: در حالی‌که مردم این مناطق به دلیل وقوع سیلاب ویرانگر از دسترسی به تمامی امکانات ابتدایی و ضروری محروم شده‌اند، دبیر ستاد بحران کشور پس از گذشت دو روز از وقوع این حادثه، تنها با حضور میدانی آن هم سوار بر بالگرد از این منطقه دیدن کرده، در حالی که حضور در اسرع وقت در محل حادثه و بازدید و دلداری دادن به مردم حادثه‌دیده در ارتباط نزدیک از وظایف مسئولان دولتی بوده که متاسفانه این اقدام توسط هیچ‌یک از مسئولان دولت صورت نگرفته است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس در ادامه گفت: متاسفانه بنابر اخبار موثق، استانداری گلستان پاسخگوی تماس تلفنی هیچ یک از نمایندگان مردم شهرهای استان گلستان در مجلس شورای اسلامی نیست، که این نیز از ضعف دولت سرچشمه می‌گیرد.

محمودزاده با بیان اینکه بنیاد مسکن برای بازسازی مساکن روستایی تخریب شده توسط این سیل تنها 13 میلیون تومان کمک بلاعوض اختصاص داده است، گفت: در شرایط اقتصادی فعلی کشور، این مبالغ ناچیز هیچ دردی را از وضعیت فلاکت‌بار مردم محروم این مناطق، درمان نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: به طور حتم پس از اتمام تعطیلات مجلس شورای اسلامی، نمایندگان با بررسی وضعیت و عمق حادثه، با همکاری کمیسیون عمران مجلس به کمک سیل‌زدگان و آسیب‌دیده‌ها خواهد پرداخت، اما در این مدت این وظیفه دولت است که در اسرع وقت به یاری مردم محروم این منطقه بشتابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار