مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی گفت: در سه روز گذشته ۱۱۸ هزار و ۳۷ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۷۲۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 23 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی جلیل جباری، در ارتباط با آمار بازدید‌ها از جاذبه‌های گردشگری استان در سه روز گذشته اظهار کرد: در این مدت ۱۱۸ هزار و ۳۷ نفر از جاذبه‌های استان بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۸۹۹ نفر در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان اقامت داشته‌اند، افزود: در سه روز گذشته اقامت در مهمانپذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی برابر با یک هزار و ۴۰۲ نفر بوده که بیشترین سهم متعلق به واحدهای بوم‌گردی جنوب آذربایجان‌غربی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با اشاره به اقامت هشت هزار و ۸۲۲ نفری در ستاد اسکان فرهنگیان سطح استان ادامه داد: همچنین یک هزار و ۴۲۱ نفر در مهمانسراهای ادارات و خوابگاه‌ها و ۴۲۸ نفر در کمپ‌های موقت راه‌اندازی شده در سطح استان اقامت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از ۲۸ فروردین ماه ۹۷ تا یک فروردین ماه ۹۸ در حدود ۱۴ هزار و ۲۶۱ نفر از موزه‌های سطح استان بازدید داشته‌اند، عنوان کرد: این آمار نشان‌دهنده افزایش ۱۰۰ درصدی بازدید از موزه‌های استان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار