با اضافه شدن دو قابلیت جدید به نسخه بتای نرم‌افزار واتس‌اپ، تعداد دفعات فوروارد شدن یک پیام نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۷۲۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 23 March 2019

چندی پیش گزارشی از آزمایش قابلیت‌های جدید نرم‌افزار واتس‌اپ در فضای مجازی منتشر شد. این قابلیت‌ها شامل اجرای مرورگر درون برنامه و معکوس کردن ویژگی جستجوی تصویری هستند. امروز ما متوجه دو قابلیت جدید دیگر شدیم که واتس‌اپ در حال کار کردن روی آن‌ها است.

واتس‌اپ در حال توسعه دو ویژگی جدید به نام‌های "Forwarding info" و"Frequently Forwarded" است. قابلیت Forwarding info به شما می‌گوید که چند بار پیامی که به دیگران ارسال کرده‌اید به وسیله آن‌ها برای دیگران ارسال شده است. این اطلاعات در بخش «پیام اطلاعات» مشاهده می‌شود. برای دسترسی به این بخش کافیست انگشت خود را روی پیام نگه دارید و سپس آیکون اطلاعات را که بالای صفحه باز می‌شود، انتخاب کنید.

گزارش شده است که این قابلیت تنها برای پیام‌هایی است که خودتان ارسال می‌کنید و اگر بخواهید تعداد دفعات فوروارد شدن پیام فرد دیگری را مشاهده کنید باید آن را برای کاربر دیگری یا خودتان فوروارد کرده و سپس از بخش اطلاعات پیام این عدد را مشاهده کنید. عملکرد قابلیت دیگر که با نام Frequently Forwarded به واتس‌اپ اضافه می‌شود به این گونه است که اگر پیامی بیش از ۴ بار فوروارد شده باشد در بالای آن نوشته Frequently Forwarded اضافه می‌شود. گفته می‌شود اگر یک پیام پنج بار یا بیشتر ارسال شده باشد، شمارش دفعات فوروارد برای پیام مشاهده نخواهد شد.

هر دو این ویژگی‌های جدید در نسخه ۲.۱۹.۸۰ بتای نرم‌افزار اندروید واتس‌اپ وجود دارند. اما حتی اگر دقیقا از همین نسخه استفاده می‌کنید ممکن این قابلیت برای شما فعال نشده باشد. در ضمن هیچ ضمانتی وجود ندارد که این دو قابلیت در دسترس همگان قرار بگیرند، زیرا ممکن است در مرحله آزمایش رد شوند. البته ما امیدواریم که این قابلیت‌ها از مرحله آزمایش سر بلند بیرون بیایند تا همه کاربران بتوانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. این ویژگی‌ها باید در تعیین اینکه آیا پیامی که کاربر دریافت کرده است به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته یا خیر مفید باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار