نخستین محموله کمک های امدادی جمعیت هلال احمر استان به همراه 1500 بسته غذایی و مقادیری برنج و نان، امروز با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی به مناطق سیل زده شمال کشور ارسال شد.
کد خبر: ۷۲۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ 23 March 2019
به گزارش تابناک  آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در بازدید از روند ارسال کمک های امدادی استان به مناطق سیل زده در ارتباط با اولویت های مورد نیاز مناطق سیل زده گفت: امروز در تماس با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل بحران استان گلستان و همچنین تماس با آقای نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین وضعیت و اولویت های مورد نیاز مناطق سیل زده را جویا شدم.
 
وی افزود: بر اساس اطلاعات واصله شرایط در مناطق سیل زده شده تثبیت شده و اکنون اقلام غذایی، پتو و تا حد امکان کمک های نقدی، اولویت و نیاز اصلی مردم در مناطق سیل زده استان گلستان است.
 
استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: در همین راستا مقرر شد جمعیت هلال احمر استان، ایستگاه هایی را جهت جمع آوری کمک های مردمی در ارومیه و سایر شهرستان های استان دایر نماید.
 
شهریاری گفت: مردم نوع دوست استان می توانند با مراجعه به این ایستگاه ها کمک های خود را جهت ارسال به مناطق سیل زده، تحویل دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار