نگاهی به تمام اخبار مربوط‌به رویداد رونمایی اپل از سرویس‌های نرم‌افزاری Apple TV+ ،Apple News+ ،Apple Arcade و Apple Card که شب گذشته در سالن استیو جابز برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ 26 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی رویداد شب گذشته اپل را می‌توانیم رویداد «پلاس» بنامیم. در این رویداد که تحت عنوان Show Time برگزار شد، اپل از سرویس‌های جدید نرم‌افزاری خود در حوزه سرگرمی رونمایی کرد. تیم کوک با ارائه‌ی آمار و ارقامی از موفقیت سرویس‌های فعلی این شرکت در جذب کاربران خبر داد. اپل در ارائه سرویس‌های جدید، سیاست تازه‌ای را در پیش گرفته است تا بتواند بیشتر از گذشته به محتوای اختصاصی برای کاربران اکوسیستم اپل نزدیک شود. سرویس‌های تازه‌ی این شرکت مربوط‌به چند شاخه اصلی می‌شود.

سرویس اپل نیوز محبوب‌ترین گزینه‌ی موجود بین کاربران برای مطالعه‌ی اخبار و مجلات به شمار می‌آید و اکنون با قابلیت‌های پلاس می‌تواند ارتباط بهتری با کاربر برقرار کند و درکنار آن مجلات محبوب و سنتی کنونی را به زبانی مدرن در دنیای دیجیتال عرضه کند. به‌گفته‌ی مدیرعامل اپل، سرویس اختصاصی پرداخت این شرکت در‌حال‌حاضر با استقبال خیل گسترده‌ای از کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. مشتریان اپل‌پِی ۱۰ میلیارد تراکنش مالی را ازطریق این سرویس در سال ۲۰۱۹ انجام داده‌اند. رونمایی از Apple Card به منزله ورود بسیار جدی اپل در حوزه پرداخت است. این سرویس تنها به‌صورت آنلاین نیست و با کارت‌های فیزیکی می‌تواند کاربران بیشتری را در بر بگیرد. 

درکنار ارائه‌ی آمار موفقیت‌های اپل‌پِی، تیم کوک از iOS به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم بازی در جهان یاد کرد. به‌گفته‌ی وی، تاکنون بیش از یک میلیارد بازی از فروشگاه اپ‌استور دانلود شده و بیش از نیم‌میلیارد نفر به‌صورت هفتگی به این فروشگاه مراجعه می‌کنند. رونمایی از سرویس Arcade توجه کاربران بیشتری را به سوی بازی جلب می‌کند تا در عوض صنعت بازی‌سازی بیشتر از گذشته در این اکوسیستم رونق بگیرد. مهم‌ترین اتفاق شب گذشته برای اپل، ورود به دنیای محتوای اختصاصی فیلم و رقابت با بزرگان بازار است. سرویس اپل تی‌وی پلاس با حضور افراد سرشناس در سالن همراه بود تا اپل، مهر تأیید هالیوود را هم به‌همراه داشته باشد. /زومیت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار