پس از چندین ماه انتظار شرکت اپل سیستم عامل آی او اس 12.2 را آماده عرضه به صورت عمومی برای تمامی کاربران کرده است.
کد خبر: ۷۲۸۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 26 March 2019

طی تغییرات اعمال شده توسط شرکت اپل، آی او اس 12.2 شامل پشتیبانی از سیستم ارتباط بی‌سیم ایر پلی 2 برای اپل تی وی و تلویزیون‌های هوشمند جدید، انیموجی‌های جدید، پشتیبانی از سیستم کنترلی ابزارهای هوشمند سازی خانه از طریق هوم کیت و افزایش امنیت مرورگر اینترنتی سافاری شده است.

یکی از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در این سرویس شامل امکان دسترسی به سرویس اپل نیوز پلاس یا همان Apple News+ می‌شود که در حقیقت حاصل تصاحب سرویس مجله‌های اینترنتی تکسچر توسط اپل به حساب میاید. کاربران با خرید اشتراک ماهانه 9.99 دلاری این سرویس، می‌توانند از طریق خرید گیفت کارت به مجله‌های اینترنتی به صورت سریع و هوشمند دسترسی داشته باشند.

اپل همچنین در تولید و عرضه آی او اس 12.2 به کاربران امکان دسترسی به 4 انیموجی جدید را داده است. این انیموجی‌ها می‌توانند در تمامی دستگاه‌های مبتنی بر دوربین ترودپت شامل آیفون X، XS، XS Max و XR به همراه آیپد پرو نسل 3 مورد استفاده قرار گیرند.

علاوه بر موارد فوق، کاربران می‌توانند با استفاده از سیستم ارتباط بی‌سیم ایرپلی 2 محتوای ویدیویی را در تلویزیون‌های هوشمند جدید متصل کرده و از آن‌ها به صورت بهینه استفاده کنند. در CES 2019 مشخص شد که شرکت اپل بسیاری از شرکت‌های تولید کننده تلویزیون‌های هوشمند در این زمینه همکاری کرده است تا از آن طریق به محصولات جدید آن‌ها امکان دسترسی به ایرپلی 2 را بدهد.

علاوه بر این، کاربران با استفاده از نسخه جدید بستر نرم افزاری مدیریت محصولات هوشمند سازی خانه با عنوان هوم کیت اقدام به کنترل تمامی بخش‌های مختلف دستگاه‌ها و ابزارهای خانه هوشمند کنند.

کاربران از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش Settings > General > Software Update اقدام به دانلود و نصب نسخه نهایی این سیستم عامل در دستگاه‌های خود کنند./اپل نیک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار