کد خبر: ۷۳۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ 09 April 2019

سوم شعبان سالروز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار حریم ولایت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار بهانه ای شد تا تامل و تفکری داشته باشیم در باره حفظ و حراست از کیان دین مقدس اسلام و قرآن و حافظان و پاسداران دین و کتاب آسمانی و مخصوصا از حریم اهل بیت و امامت و ولایت .اولین حافظ و پاسدار دین و کتاب خدا خود امیر مومنان علی (ع )است که با به خطر انداختن جان خود در لیله المبیت از دین الهی و رسول خدا دفاع کرد .
بعداز امیر مومنان اولین پاسدار حریم امامت و ولایت حضرت فاطمه زهرا س بود که تا آخرین لحظه از ولایت امیر مومنان دفاع نمود و اجازه نداد تا هیچ نا اهلی متعرض حریم ولایت شود .
از زمانی که امور دین به دست نا اهلان افتاد و در دین بدعت گذاری نمودند آشکارا قوانین اسلام را زیر پا گذاشتند و معاویه و پسر ملعونش یزید آشکارابا شراب خواری و فساد از احکام اسلام منحرف شدند حجت بر امام حسین (ع) تمام شد تا اینکه بر علیه یزید و تفکر یزیدی قیام کرد و به برادرش نوشت که من برای اصلاح امور دین جدم رسول الله قیام کرده ام تا اسلام ناب محمدی در زمین پیاده شود .
سرور آزادگان جهان جان خود را فدا کردند تا اسلام و قرآن زنده بماند و در این راه مقدس زحمات زیادی کشیدند . یزیدیان پسر فاطمه را از دین خارج شده و خارجی نیز نامیدند . نماز ظهر عاشورا به منحرفان نشان داد که حسین بن علی ازدین خارج نشده بلکه تبلور اسلام ناب خود امام حسین (ع) است .
در عصر انقلاب اسلامی ایران نیز عده ای از جوانان و عاشقان اسلام ناب و امامت و ولایت برای حراست از حریم اهل بیت و حکومت علوی ایجاد شده در کشور در سازمان و تشکلی بنام سپاه پاسداران جمع شدند تا از کیان انقلاب اسلامی که نشات گرفته از انقلاب سرخ عاشوراست پاسداری نمایند .

پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال با تمام وجود و توان خود از دین و آیین و فرهنگ اهل بیت پاسداری نمودند و در این راه متحمل زحمات زیادی شدند و میشوند ،یادمان هست که پاسداران انقلاب اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس دوشادوش ارتشیان قهرمان و دیگر نیروهای نظامی و مردمی از اسلام و انقلاب و خاک مقدس ایران دفاع کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمنان بماند .
بعداز ۸ سال جنگ تحمیلی پاسداران از پا ننشستند ودر جهاد مقدس دیگری مشغول خدمت شدند ودر طرح های سازندگی و امور عمرانی و پیشرفت های نظامی و هسته ای سهم بسزایی به خود اختصاص دادند هرگز نمیتوان از این خدمات چشم پوشی کرد.
امروز سپاه مقتدر و توانمند کشورمان در صحنه های سیاسی و حمایت های جانانه از مستضعفان جهان در سراسر دنیا لرزه بر اندام دشمنان اسلام و مسلمین انداخته است و کشور های استکباری امروز باشنیدن نام سردار سلیمانی به خود می لرزند . دلاوری های پاسداران ما امروز نقطه امید مظلومان و ستم دیدگان جهان اسلام است . به همین خاطر است که این روز ها رئیس جمهور دیوانه آمریکای جنایت کار و پدر تروریست دنیا با خیال های واهی خود مدافعان حریم ولایت و پاسداران اسلام و مظلومان جهان را تروریست می نامد و فکر می کند با این حرف های احمقانه می تواند سد راه خدمات این زحمت کشان و مدافعان حریم ولایت باشد که صد البته کور خوانده است.

به عنوان یک ایرانی، امروز ادعای رئیس جمهور آمریکا آن شیطان بزرگ و دشمن حریت و آزادی را بی ارزش می دانم و به سهم خودم از پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می کنم تا نقشه های شیطانی دشمنان نقش بر آب شود و پاسداران ما همچون گذشته به پاسداری از قیام سرخ عاشورا و حمایت از حریم امامت و ولایت امیر مومنان و اهل بیت پیامبر مکرم اسلام در زیر پرچم کشور عزیزمان ایران ادامه دهند .
در نهایت با افتخار تمام در حمایت از سبز پوشان کشورمان میگویم که من هم یک سپاهی ام.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار