مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌غربی از شهادت کمک خلبان بالگرد هواناجا در حادثه سقوط بالگرد در ارومیه خبر داد و گفت: حال مجروحان مساعد است و جای نگرانی وجود ندارد.
کد خبر: ۷۳۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ 10 April 2019
حال مجروحان سقوط بالگرد مرزبانی در ارومیه مساعد است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، عباس حسن‌خانی  این بالگرد برای تعویض اکیپ واحدهای مرزبانی به منطقه اعزام شده بود که متاسفانه در ساعت 11 و 40 دقیقه امروز در منطقه صعب‌العبور دالامپر ارومیه بدلیل وضعیت جوی هوا دچار سانحه شده و سقوط کرد.

وی تصریح کرد: در این سانحه متاسفانه کمک‌خلبان شهید و 8 نفر مجروح شده‌اند که دو نفر از مجروحان برای درمان به بیمارستان عارفیان ارومیه اعزام شدند.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌غربی با بیان اینکه وضعیت دو مجروح اعزامی به بیمارستان خوب بوده و وخامت حال گزارش نشده است، افزود: متاسفانه با توجه به وضعیت جوی و کولاک منطقه و بارش باران حضور بالگرد میسر نشد و 6 نفر مجروح دیگر که مشکلشان حاد نیست، در یکی از پاسگاه‌های مرزی باقی ماندند تا در صورت مساعد بودن وضعیت جوی به مراکز درمانی اعزام شوند.

وی تصریح کرد: به دلیل عدم امکان تردد خودرو به این منطقه، از یک فروند بالگرد برای جابجایی نیرو و رساندن اقلام مورد نیاز به پاسگاه ‌های مرزی به منطقه اعزام شد که متاسفانه با توجه به وضعیت جوی هوا دچار سانحه شد.

حسن‌خانی با اشاره به امنیت مرزهای شهر ارومیه و دیگر مرزهای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی در صیانت از مرزها و تلاش نیروهای نظامی کشور، امنیت کامل در مرزهای استان حکم‌فرما است.

به گزارش فارس، حوالی ساعت ۱۱ صبح امروز مورخ ۲۱ فروردین ماه یک فروند بالگرد 214 مرزبانی در منطقه مرزی دالامپر ارومیه حین جابجایی نیروها دچار سانحه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار