یادواره شهدای کربلای هفت و بیستمین سالگرد شهادت سپهبد صیادشیرازی با حضور جمعی از مسؤولان ملی و استانی و همرزمان آن شهید در مسجد امیرالمومنین(ع) ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۰ 10 April 2019
مراسم بیستمین سالگرد شهید صیاد شیرازی در ارومیه برگزار شد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، آیت الله قریشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، دستیار و مشاور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده قرارگاه مالک اشتر در سخنانی به تشریح ساختار و جایگاه ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و ارتش کشور را رسالت محور عنوان کرد.

حسن سیفی در خصوص ابعاد شخصیتی و فرماندهی شهید صیاد شیرازی اظهارکرد: این شهید والامقام با ایجاد تغییر دراصول و قواعد فرماندهی، یکی از باتقواترین نظامیان ایران اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی با تبعیت از ولایت فقیه و عمل به فرامین دین مبین اسلام در زندگی خود به الگویی تبدیل شد و شایسته است که روش و منش او در ولایت‌مداری و باور عمیق به انقلاب به نسل جوان منتقل شود.

دستیار و مشاور فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده قرارگاه مالک اشتر افزود: این شهید والامقام نقش مؤثری در ایجاد ساختار نوین نیرو‌های مسلح در جمهوری اسلامی ایران داشت و فعالیت‌های ایشان در ارتش دارای نمود و برجستگی‌های بسیاری است.

دشمنان هر چه تلاش می‌کنند بیشتر در باتلاق خود ساخته فرو می‌روند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: 40 سال است که دشمنان قسم خورده این کشور تلاش می‌کنند با بحران‌زایی، مانع پیشرفت کشور شوند که هر چه تلاش می‌کنند بیشتر در باتلاق خود ساخته فرو می‌روند.

علی حاجی‌لو اظهار کرد: موضع اخیر آمریکا در برابر سپاه پاسداران نیز از عمق ضربه‌ای که به واسطه وحدت نیروهای مسلح ایران اسلامی به آنها وارد شده است، حکایت می‌کند و آنها بدانند که امروز ما و همه ملت ایران پاسدار هستیم.

وی با اشاره به عملیات کربلای هفت در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: عملیات کربلای هفت، اسفند 1365 در منطقه عملیاتی حاج عمران آذربایجان‌غربی آغاز شد و در آن غیورمردان ارتش ضربات سنگینی به دشمن بعثی وارد کردند.

 به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم از خانواده شهدای والامقام عملیات کربلای هفت و شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی شد.

نمایشگاهی از توانمندی‌های ارتش در منطقه نیز در حاشیه این مراسم برپا بود که با استقبال شرکت کنندگان مواجه شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار