استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه با برداشتن موانع تولید و احداث زیرساخت توسعه می‌توان برای رونق تولید گام برداشت،گفت: در این راستا امروز سه واحد صنعتی راکد در شهرستان میاندوآب به تولید برمی‌گردد.
کد خبر: ۷۳۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ 11 April 2019

 رونق تولید با احداث زیرساخت توسعه امکان‌پذیر است
محمدمهدی شهریاری امروز در جلسه شورای اداری میاندوآب اظهار داشت: ردیف اعتباری احداث جاده میاندوآب به سرچم و میاندوآب به تکاب و شاهین‌دژ از مصوبه‌های این سفر به شمار می‌رود که در سال جاری هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: اختصاص این میزان اعتبار به آذربایجان‌غربی می‌تواند نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد کسب و کار در این استان داشته باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: امسال با توجه به نامگذاری سال به عنوان «رونق تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب، باید این امر در دستور کار قرار گیرد و اگر به رونق تولید توجه نشود، معیشت و زندگی مردم تحت تاثیر قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه با برداشتن موانع تولید و احداث زیرساخت توسعه می‌توان برای رونق تولید گام برداشت، افزود: در این راستا امروز سه واحد صنعتی راکد در شهرستان میاندوآب به تولید برمی‌گردد.

شهریاری گفت: امید است که روند بازگشت واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال به خط تولید در دیگر شهرک های صنعتی استان نیز محقق شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این جلسه مشکلات سه پروژه این شهرستان شامل احداث مجتمع تجاری رفاهی و مجتمع گردشگری و هتل پنج ستاره داخل شهر میاندوآب و خط تولید خودروهای برقی میاندوآب با حضور مدیرعامل این شرکت ها و مسوولان اجرایی استان بررسی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار