کد خبر: ۷۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 07 August 2015

صدیف بدری

خبرنگار ، نماد وجدان بیدار جامعهعصر حاضر عصر اطلاعات و فن‌آوری است و در این میان، خبرنگار به عنوان کسی که فعل اطلاع‌رسانی توسط وی انجام می‌گیرد، نقشی مهم و غیرقابل اغماض دارد. خبرنگارانی که با قبول مصائب و مشکلات متعدد و خطراتی که جزء لاینفک این حرفه است قدم در راهی می‌نهند که تنویر افکار عمومی، آگاهی‌دهی به مردم و کشف و اعلان حقایق ثمره آن است. با وجود اینکه شاهد پیشرفت‌های شگرفی در زمینۀ ابزار و فن‌آوری‌های ارتباطی هستیم، همچنان خبرنگاران مؤثرترین مهره در امر دست‌یابی سریع به اطلاعات موثق و مطمئن هستند. خبرنگاران به عنوان نماد وجدان بیدار جامعه، زمینه‌ساز بصیرت‌دهی به جامعه و توسعه اجتماعی هستند.

روز خبرنگار که به تعبیر مقام معظم رهبری یادآور حماسه‌آفرینی آن‌هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح می‌دهند، بهانه‌ای است تا از این عزیزان زحمتکش كه با وجدان بيدار، تعهد و دلسوزي و با درنظر گرفتن مصلحت جامعه به روشنگری و تنوير افكار عمومي می‌پردازند، یادی کرده و خدمات صادقانه و بی‌منتشان را ارج نهیم.

اینجانب ضمن ادای احترام به مقام والای شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه رسانه، روز خبرنگار را به تمامی عزیزان فعال در این حوزه، علی‌الخصوص خبرنگاران فعال و توانمند استان اردبیل، تبریک گفته و توفیقات روزافزون این قشر فرهیخته در جهت تحقق آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، منویات رهبر فرزانۀ انقلاب و اهداف دولت تدبیر و امید را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کلام اله اکبرزاده نیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
بنام خدا
جناب آقای صدیف بدری
همه همکاران قبلی شما در مجموعه شهرداری از صداقت گفتاری شما آگاه هستند بدون در نظر گرفتن گرایش فکری سیاسی . تعامل شما با اصحاب رسانه در زمان مدیریت دقیقاً موید تبریک شما به خبرنگاران عزیز می باشد .
اگر مدیر کشی مرام بعضی از مدیران شهر اردبیل است مدیر پروری آرمان مردمان این دیار است .
کلام اله اکبرزاده نیاری
ggteka
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
از طرف کسی یا مجموعه ای نظر نده آقای اکبرزاده -همه میدونن این آقا دنبال انتخاباته
کلام اله اکبرزاده نیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
بنام خدا
دنبال انتخابات بودن نه تنها جرم نیست بلکه بلکه تغییر سنگر خدمت است. ای کاش همه کاندیداهای محترم قبل از انتخاب در معرض امتحان قرار گیرند تا مردم حوزه انتخابیه با شناخت کامل نمایندگان خود را انتخاب نمایند .
در مورد صداقت گفتاری آقای مهندس بدری که قبلا اشاره کرده بودم بدون اغراض نیز به همکاران شهرداری مراجعه شود معلوم خواهد شد . شاید این نظر نسبی باشد ولی وجود دارد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار