سپیدرودی‌ها با استفاده از اشتباه عجیب فروزان خیلی زود به گل رسیدند و حالا تیم برتر میدان لقب گرفته‌اند.
کد خبر: ۷۳۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 12 April 2019

سپیدرودی‌ها که با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدولقرار دارند به دنبال این هستند با کسب امتیاز در مسابقه بسیار حساس امروز شانس خود برای بقا در لیگ برتر را زنده نگه دارند. از طرفی تراکتور هم به دنبال پیروزی برابر حریف قعرنشین و صدرنشینی موقت تا قبل از مشخص شدن نتیجه دیدار پرسپولیس و سایپا خواهد بود.

گزارش زنده این دیدار را دنبال کنید:

روز: جمعه، تاریخ: 23/1/98 ، ساعت: 16

ورزشگاه: سردار جنگل

داور:رضا مهدوی

 

کمک ها: علی اکبر نوری – یوسف مغروری

کمک داوران اضافی: علی صفایی – عبدالنبی پورخلف

داور چهارم:  محمدعلی پورمتقی

ناظر: ابوطالب طاهریان

سپیدرود:

ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی، محمد بلبلی، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میلاد قربان زاده و ابراهیم لطفی

سرمربی: نادر دست نشان

تراکتورسازی:

 محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس

سرمربی: ژرژ لیکنز

شرح گل:

دقیقه 2- سپیدرود یک – تراکتورسازی صفر، (مهرداد بایرامی): ایمان سلیمی پاس رو به عقبی را برای فروزان ارسال کرد که توپ با پله شدن در اختیار گلر مهمان گرفت و او با اشتباهی مهلک توپ را در اختیار بایرامی قرار داد و این مهاجم با ضربه روی پا گل اول را برای سپیدرود به ثمر رساند.

دقیقه 23- سپیدرود یک – تراکتور یک، (مسعود شجاعی): کاپیتان تراکتور از سمت راست صاحب موقعیت شد و با تیزهوشی مثال زدنی از خروج صادقی استفاده کرد و توانست به زیبایی و با چیپ استثنایی دروزاه سپیدرود را بازی کند و نتیجه بازی را به تعادل بکشد.

موقعیت حساس:

دقیقه 6- شوت خطرناک حسین شنانی از پشت محوطه جریمه را محسن فروزان از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 8- شوت زمینی و خطرناک مهرداد بایرامی از داخل محوطه جریمه در اختیار گلر تراکتورسازی قرار گرفت.

دقیقه 17- دانیال اسماعیلی فر با پاس در عمق عالی استوکس را با صادقی تک به تک کرد که شوت این بازیکن به صورت خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26- دژاگه از سمت چپ زمین کرنر را به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر خطرناک طیبی پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

حاشیه:

*سوگیتا، بازیکن ژاپنی تراکتورسازی بزرگترین غایب این تیم در بازی با سپیدرود خواهد بود.

*هواداران تراکتور جایگاه خود را به طور کامل تکمیل کرده‌اند.

*هواداران دو تیم با حضور تیم‌های مورد علاقه خود در زمین برای گرم کردن، تشویق زیادی را انجام دادند سپس با یکدیگر کری فراوانی خواندند.

*مهرداد بایرامی پس از ثبت گل هیچ گونه شادی گلی را انجام نداد. او سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را دارد.

*محسن فروزان بعد از اینکه شوت خطرناک شنانی را به کرنر فرستاد، عصبانی با کشت بر روی زمین کوبید و از عملکرد خط دفاعش انتقاد کرد.

*میلاد قربان زاده پس از خطای شجاعی بر روی زمین افتاد که همین باعث جدال لفظی بازیکنان دو تیم شد.

*تراکتوری‌ها با وجود اینکه حسین شنانی بر روی زمین افتاده بود بازی را ادامه دادند که این کار اعتراض شدید هواداران سپیدرود را به همراه داشت.

*تماشاچیان زیادی از سوی سپیدرود از دیدار با تراکتورسازی استقبال نکرده‌اند.

*محسن فروزان بعد از 741 دقیقه دروزاه خود را باز شده دید تا نتواند رکورد کلین شیت حسین حسینی را در ادامه لیگ برتر بشکند./افکار نیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار