فرمانده سپاه خوی گفت : اقدام رئیس جمهور آمریکا هیچ گونه ارزش و اعتباری ندارد و ما یک بار دیگر ثابت می کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
کد خبر: ۷۳۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 14 April 2019

دیدار خبرنگاران با فرمانده سپاه خوی واعلام حمایتشان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان خوی با فرمانده سپاه دیدار کرده و حمایت همه جانبه خود را از پاسدارن انقلاب اسلامی اعلام کردند

در این دیدار سرهنگ محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوي به اقدام نابخردانه رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد وگفت:
اقدام رئیس جمهور آمریکا هیچ گونه ارزش و اعتباری ندارد و ما یک بار دیگر ثابت می کنیم که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

ترامپ به دلیل ترس از سپاه و ۸۰ میلیون مردم ایران اسلامی ؛ برای حفظ آبروی نداشته خود بین کشورهای اروپایی به هر کاری دست می زند و قطعا این بار هم مثل گذشته شکست می خورد.

وی افزود : جای شکر دارد که رئیس جمهور آمریکا با گفتن آن حرفهای نابخردانه ، مردم ایران را در دنیا عزیزتر و چهره واقعی دشمنان انقلاب اسلامی را در دنیا آشکارتر و آنها را رسواتر کرد.

علایی همچنین اضافه کرد : :ترامپ وامثال آن باید بدانند که ، هشتاد میلیون ایرانی پاسدار انقلاب اسلامی و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و این اقدام ترامپ، سپاه را بیش از پیش قدرتمندتر و عزیزتر کرده است .

سرهنگ علایی افزودگفت: رهبری بی نظیر رهبر انقلاب ، روحیه استکبار ستیزی مردم ایران اسلامی، شهادت طلبی مردم، نفوذ منطقه ای ایران اسلامی و قدرت موشکی جمهوری اسلامی از جمله مولفه های قدرت ایران اسلامی است که ترامپ به خاطر وحشت از آنها ، سپاه و ۸۰ میلیون ایرانی را ترویست خوانده است.

علایی تصریح کرد : یکی دیگر ازاهداف استکبارجهانی تفرقه افکنی بین مردم و مسئولین نظام وبه هم زدن اتحاد آنها است و دشمنان باید خوب بدانند هیچ گونه فاصله ای میان پاسداران و مردم وجود ندارد و پاسداران، همراهان راستین و فرزندان مردم هستند و برای دفاع از انقلاب اسلامی می کوشند.

فرمانده سپاه خوی در پایان گفت : پاسداران انقلاب اسلامی، در طول ۴۰ سال در تمامی عرصه ها فعالیت داشته و دارند ودر همه جبهه‌ها بر ضد کفر و ظلم جهاد می‌کنند و با جان و دل و با عشق و علاقه خدمت مي كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار