معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون با صدور 468 فقره پروانه بهره‌برداری در حوزه معدن استان برای پنج هزار و 122 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.
کد خبر: ۷۳۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 14 April 2019
اشتغال بیش از 5 هزار نفر در معادن آذربایجان‌غربی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی پریسا عابدپور  با بیان اینکه تاکنون با صدور 468 فقره پروانه بهره‌برداری در حوزه معدن آذربایجان‌غربی با ذخیره یک میلیارد و 212 میلیون و 733 هزار تن برای پنج هزار و 122 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است، اظهار کرد: در حوزه اکتشافات معدنی نیز برای 204 معدن پروانه اکتشاف صادر شده که امیدواریم با بهره‌برداری از این معادن نیز شاهد شکوفایی در بخش معادن استان باشیم.

وی اضافه کرد: هم اینک تعداد 30 معدن در سطح استان دارای گواهینامه کشف با پنج میلیون و 326 هزار تن ذخیره قطعی در حال فعالیت و درشرف بهره‌برداری هستند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی بیان کرد: در حوزه برداشت‌های موقت شن و ماسه تعداد 116 فقره مجوز برداشت موقت به اندازه یک میلیون و 825 هزارو 395 مترمکعب صادر شده است.

وی در پایان عنوان کرد: هرگونه برداشت از حریم رودخانه‌ها و کوه‌ها بدون دریافت مجوز برداشت از سازمان صنعت، معدن و تجارت تخلف بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار