نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: با پیگیری و همت جهادی مسوولان امیدواریم ردیف بودجه ای به صورت سالانه برای شورای هیات مذهبی استان در نظر گرفته شود تا مشکلات موجود و هزینه‌های جاری این شورا و هیات‌های مذهبی آذربایجان‌غربی حل و فصل شود.
کد خبر: ۷۳۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ 15 April 2019
مسوولان ردیف بودجه‌ای سالانه برای فعالیت‌های شورای هیات مذهبی در نظر بگیرند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی امروز در دیدار با اعضای شورای هیآت مذهبی ارومیه به لزوم ساماندهی هیآت مذهبی در استان و به خصوص ارومیه پرداخته و اظهار کرد: ساماندهی و انسجام هیات‌های مذهبی از ضرورت های برنامه های دینی در استان و شهر ارومیه است و امیدواریم با این انسجام نمود و اثرات با برکتی در حوزه هیئت های مذهبی شاهد باشیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای شورای هیآت مذهبی در زمینه مساعدت‌ها به اعضای هیات‌های ارومیه و رفع مشکلات مالی شورای هیآت مذهبی گفت: با پیگیری و همت جهادی مسوولان امیدواریم ردیف بودجه‌ای به صورت سالانه در نظر گرفته شود تا مشکلات موجود و هزینه‌های جاری این شورا حل و فصل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه ضمن انتقاد از اختلاف‌ها و تفرق در بین اقشار مختلف، خاطر نشان کرد: وظیفه شوراهای مختلف مذهبی و دینی است که اتحاد و انسجام را در بین اقشار مختلف و به خصوص هیآت مذهبی شکل داده و با بزرگداشت پیرغلامان و افراد تأثیرگذار و استفاده از ظرفیت‌های استانی همت و عزم بیشتری برای ارتقای جایگاه دینی در شهر داشته باشیم.

وی با اشاره به فعالیت هیات مذهبی تصریح کرد: هیات‌های مذهبی از بزرگترین تشکل‌های دینی مردم محور هستند که به طور خودجوش با حضور اقشار مختلف مردم، بدون هیچگونه چشمداشت مادی و تنها به عشق ائمه‌ی اطهار «ع» خصوصاً داشتن عشق و ارادت قلبی نسبت به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان امام حسین «ع» گرد هم آمده و در جهت زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و رساندن پیام واقعه‌ی کربلا به گوش نسل کنونی و نسل‌های آینده از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی کنند.

قریشی اظهار کرد: طی 40 سال گذشته دشمنان از هر توطئه ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده اند ولی حضور پرشور مردم درصحنه‌های مختلف نقشه‌های شوم دشمنان را در جنگ نرم که حمله به اعتقادات مردم و جوانان بود به هیچ هدفی هم دست نیافته اند و مثل همیشه ناکام مانده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار