فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: کمک‌رسانی به مردم یکی از ماموریت‌های ارتش است و در این اتفاقات اخیر سیل و زلزله، ارتش و نیروهای مسلح قبل از ستاد بحران در محل حادثه حضور داشتند.
کد خبر: ۷۳۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ 19 April 2019
حضور ارتش در حوادث سیل اخیر قبل از ستاد بحران بود

ب به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، علی حاجیلو امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ارومیه تصریح کرد: پیروزی انقلاب معادلات دشمنان را به هم زد و از آنجایی که دشمن به دنبال حذف دین از زندگی مردم بود، به همین دلیل خلع سلاح انقلاب اسلامی را هدف خود قرار داد.

وی افزود: در اوایل انقلاب مسؤولان بی‌بصیرت یعنی دوستان ناآگاه به دشمن کمک می‌کردند و امام خمینی(ره) به خوبی به این موضوع واقف بود و عنایت الهی مانع نفوذ دشمنان شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش ادامه داد: ارتشی که در گذشته در قالب ناتو مسؤولیت‌مدار بود، بعد از انقلاب به ارتشی الهی، اعتقادی و تکلیف‌مدار تبدیل شد.

وی به شجاعت‌های شهید صیاد شیرازی اشاره و بیان کرد: در سایه توانمندی‌های ارتش جاده‌های کشور امن شد و در مباحث سازندگی نیز فعالیت‌های زیادی انجام شده است.

حاجیلو تصریح کرد: 36 تا 65 کشور در جنگ تحمیلی تمام توان خود را جمع کردند تا باعث شکست ایران شوند اما مصلحت الهی در پیروزی نظام جمهوری اسلامی بود و با سلحشوری‌های نیروهای ارتش و سپاه بر همه این کشورها پیروز شدیم.

وی ادامه داد: از دیگر ماموریت‌های ارتش کمک‌رسانی به مردم است و در این اتفاقات اخیر سیل و زلزله، ارتش و نیروهای مسلح قبل از ستاد بحران در محل حادثه حضور داشتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش افزود: ترامپ پشت پرده تصمیم‌های آمریکا را نشان می‌دهد و با معرفی سپاه به عنوان تروریست به دنبال تضعیف سپاه بودند اما ارتش و سپاه در کنار هم به پاسداری از اهل بیت(ع) و مردم و نظام جمهوری اسلامی پرداخته و پاسخگوی هرگونه تهدید هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار