شهرهای مختلف آذربایجان غربی در شب ولادت امام زمان (عج) نور باران شد و منتظران ظهور در جای جای این استان با برگزاری آیین های مختلف محله های خود را غرق در شادی کردند.
کد خبر: ۷۳۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲ 21 April 2019

آذربایجان غربی در شب عید منتظران ظهور نور باران شد
به گزارش تابناک آذربایجان غربی اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شیفته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آذربایجان غربی در این شب با آذین بندی بازار، مغازه ها، خیابان ها، معابر عمومی، سردرب مساجد و ادارات به استقبال این عید فرخنده رفتند و با تدارک انواع مجالس جشن و شادی، مراتب عشق و اخلاص خود را به مهدی موعود (عج) به نمایش گذاشتند. 
شب میلاد امام زمان (عج) صحنه ابراز ارادت به حضرت ولی عصر (عج) در شهرهای مختلف آذربایجان غربی بود و اعضای هیات های مذهبی و بسیاری از جوانان با پخش شیرینی و شربت در معابر عمومی، فرا رسیدن این روز فرخنده را به شهروندان تبریک و شادباش گفتند.
پیر و جوان، زن و مرد در این شب با قرائت دعای فرج علاقه شدید خود را نسبت به ظهور منجی عالم بشیرت و عشق و ارادت خالصانه خود را به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت مهدی موعود (عج) نشان دادند.
آش نذری و سایر خوراکی ها در بیشتر شهرهای آذربایجان غربی پخش و در آنها از عاشقان مهدی موعود (عج) پذیرایی شد. 
جشن های نیمه شعبان در منازل نیز با چراغانی کردن و تزیین و به اهتزار درآوردن پرچم مزین به نام مبارک مهدی موعود (عج) برپا شد و شیفتگان آن حضرت با شرکت در این جشن ها میلاد خجسته امام عصر (عج) را به همدیگر تبریک گفتند و ارادت قلبی خود را به خاندان نبوت و امامت نشان دادند.
 حضرت امام زمان قائم آل محمد مهدی موعود (عج) همزمان با نیمه شعبان سال 255 هجری قمری در شهر سامرا دیده به جهان گشودند و در پنج سالگی به امامت برگزیده شدند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار