فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این استان با گذشت 40 سال از عمر انقلاب همچنان خط مقدم مبارزه با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۷۳۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ 21 April 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری عصر روز شنبه در دیدار با کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی افزود: این استان در طول هشت سال دفاع مقدس با تقدیم 12 هزار شهید، بیشترین عملیات نظامی پس از خوزستان را به خود اختصاص داده و در آن دوران نقش بسزایی در مقابله با دشمنان و بدخواهان مردم ایران ایفا کرد و اکنون نیز درب های شهادت در آذربایجان غربی باز است.
وی با بیان اینکه مردم آذربایجان غربی سهم خود را در دفاع از کیان ایران اسلامی و مقابله با دشمنان به خوبی ایفا کرده اند، اظهار داشت: مسوولان دستگاه های اجرایی استان باید به فکر پیشرفت و رشد همه جانبه استان باشند تا بتوانند با برنامه ریزی دقیق این منطقه را به سمت توسعه پیش ببرند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: برخورداری از توسعه همه جانبه و متوازن یکی از مهمترین برنامه های این سازمان در استان است.
ناصر حضرتی اضافه کرد: تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا با جذب اعتبارات مناسب زمینه ساز توسعه همه جانبه استان باشیم.
به گزارش ایرنا، در ادامه این دیدار، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اهدای لوح قدردانی از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تعدادی از کارکنان این سازمان تجلیل کرد.
مردم آذربایجان غربی در راه دفاع از میهن اسلامی، 12 هزار شهید، بیش از 17 هزار جانباز و افزون بر 2 هزار آزاده تقدیم کرده اند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار