رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: یکهزار و 809 عدل آرد دولتی خارج از شبکه توزیع به ارزش 540 میلیون ریال در این شهرستان از سودجویان کشف و ضبط شد
کد خبر: ۷۳۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ 22 April 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی صادق قادری در نشستی با خبرنگاران گفت: این میزان آرد به دلیل توزیع و عرضه خارج از شبکه و گران فروشی طی گشت های مشترک با اتاق اصناف و بازرسی های انجام شده از واحدهای نانوایی و آرد فروشی کشف شد.

وی ادامه داد: مالکان 9 واحد نانوایی نیز در این ارتباط پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و ارجاع داده شدند.

قادری اظهار کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گرانفروشی با شماره 124 تماس بگیرند و تخلف هایی از این دست را گزارش دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد بیان کرد: چهار گروه 2 نفری مشترک با اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها در 2 نوبت صبح و عصر برای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: 225 واحد نانوایی در این شهرستان فعالیت دارد که از این تعداد 162 واحد در مناطق شهری و 63 واحد نیز در مناطق روستایی فعالیت می کند.

قادری گفت: شهرستان مهاباد دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است که اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار