مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان گفت: به منظور کمک به سیل زدگان 35 قطعه عکس هنری و خبری از 12 عکاس برجسته کشور در قالب نمایشگاه قاب های همدلی به مدت شش روز به نمایش عموم در می آید.
کد خبر: ۷۳۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۳ 25 April 2019

فاطمه شفیعی در گفت و گو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: عکس ها که از مبلغ 100 هزار تا دو میلیون تومان به فروش می رسد توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان هزینه عکس های فروخته شده به سیل زدگان داده میشود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه عکس قاب های همدلی با حمایت فصلنامه عکاسی و همکاری جمعیت هلال احمر اصفهان و کیوریتور ابراهیم عرب بیگی از فردا در گالری "اکنون" واقع  در خیابان خاقانی، کوچه افشین، بن‌بست حریر، پلاک ۹ برگزار میشود، ادامه داد: در این نمایشگاه عکس های عکاسان آریا جعفری، روزبه روز بهانی، حسن غفاری، خشایار جوانمردی، سهیل زندآذر، سمانه اصغری، امین رحمانی، ایمان حامی خواه به نمایش در می آید.

شفیعی با بیان اینکه در بین این عکاسان هم عکاس خبری و هم عکاس هنری حضور دارند، گفت: این عکاسان با حضور در سه منطقه سیل‌زده آق‌قلا گلستان، لرستان و خوزستان از زوایای مختلف عمق فاجعه سیل را به نمایش در آوردند.

وی افزود: برخی از این عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده دیده شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و حتی رسانه‌های خارجی از برخی از آنها استفاده کرده‌اند، تمام عکاسانی که در این رویداد شرکت کردند حق تألیفی بابت عکس‌های خود دریافت نکردند.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه فردا عصر ساعت 17 افتتاح میشود، ادامه داد: در حاشیه این نمایشگاه کارگاه آموزشی «عکاسی بحران» توسط ابراهیم عرب بیگی و با دعوت از عکاسان اصفهانی برگزار شود.

ع.ق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار