مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه انقلابی‌گری وجه تمایز سپاه با سایر نیروها است، گفت: جهاد و مقاومت سپاه تمام معادلات دشمنان را به هم ریخته است.
کد خبر: ۷۳۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ 28 April 2019
جهاد و مقاومت سپاه تمام معادلات دشمنان را به هم ریخته است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف‌قلی‌زاده سرایی در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج تشکیل شد، با بیان اینکه این هفته به دلیل شخصیت انقلابی و عقیدتی والای شهید مطهری به این نام مزین شده است، اظهار کرد:شهید مطهری دارای شخصیت والا و تئوریسین خوبی بود، وی دشمن شناس بود و یک تنه مقابل مارکسیسم ایستادگی کرد اما متاسفانه دشمنان قبل از ما به شخصیت والای وی پی بردند.

وی اضافه کرد: شهید مطهری در بحث تحریفات دینی یک تنه ایستادگی کرد و مغازه‌ها و دکان‌هایی که به اسم دین شکل گرفته بود را نابود کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شهید مطهری پیوند دو افکار خطرناک نفاق عوام و جهل خواص را از بین برد، اذعان کرد: متاسفانه بعضی از تریبون‌ها بی‌خاصیت هستند چون تاثیرگذار نیستند، تریبون باید تریبونی باشد که حاوی محتوا بوده و در ترویج دین راستین پیشرو باشد.

وی با بیان اینکه در جامعه کنونی سطح آگاهی و بصیرت مردم نیازمند رشد است، تصریح کرد: بصیرت نیازمند بینش است نه تلنبار دانش‌ها و اخلاص اکسیر نابی است که عبادت را قابل عرضه به پیشگاه خداوند می‌کند و این اخلاص در رفتار و کردار شهید مطهری موج می‌زد.

سرایی با بیان اینکه توجه به معنویت و بصیرت در جامعه ضروری است، گفت: تشخیص و اقدام به موقع در جامعه‌ای که آماج حملات مختلف دشمنان است، بسیار لازم و ضروری است.

وی با اشاره به ایستادگی 40 ساله سپاه در مقابل تهاجم گسترده دشمنان نظام اذعان کرد: سه عامل ایمان و شور عارفانه، انقلابی‌گری و شجاعت در کارایی نظامی‌گری باعث ایستادگی جانانه سپاهیان در مقابل دشمنان هستند که اینکه انقلابی‌گری وجه تمایز سپاه با سایر نیروها است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه عامل اصلی پایداری نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: جهاد و مقاومت سپاه تمام معادلات دشمنان را به هم ریخته است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان گفت: 40 عنوان برنامه به همین مناسبت در استان برگزار می‌شود.

سرایی مراسم گرامیداشت و تجلیل در حوزه‌های مقاومت بسیج استان، گردهمایی سیاسی و نشست بصیرتی و روشنگری، حضور در نماز جمعه استان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌های استان را از مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج استان برشمرد.

وی ادامه داد: مراسم صبحگاه مشترک و زنگ سپاس معلم در مدارس، مسابقات کتاب‌خوانی آثار شهید مطهری، فراخوان نشریات پایگاه‌های مقاومت بسیج استان، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: تجلیل از فرماندهان، مدیران، مربیان و هادیان سیاسی نمونه، دیدار با خانواده شهدا، دیدار از خانواده‌های معلمین و اساتید بازنشسته، کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، کوه‌گشت خانوادگی پاسداران و تشکیل محافل انس با قرآن از جمله دیگر برنامه‌های جانبی گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسبج استان هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار