نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه حیثیت مسلمانان، در گرو حمایت از فلسطین است، تصریح کرد: در هیچ نقطه‌ای از جهان، همانند ایران به مسئله فلسطین توجه نمی‌شود.
کد خبر: ۷۴۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 02 May 2019

2
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در همایش بزرگداشت روز معلم و بررسی صیونیسم و فلسطین از دیدگاه شهید مطهری که در سالن اجتماعات شمس ارومیه برگزار شد افزود: حیثیت و آبروی جهان اسلام ومسلمین در گرو حمایت از فلسطین است.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه هیچ جای دنیا همانند ایران به مسئله فلسین توجه نمی شود تصریح کرد: این پشتیبانی و حمایت از مستضعفان دنیا را مدیون اقدامات امام راحل و رهبر انقلاب هستیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مسئه دفاع از ملت مظلوم فلسطین وظیفه شرعی و دینی ماست وبر هرمسلمانی واجب است از مظلوم باهر دینی حمایت کند.
2
امام جمعه ارومیه با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: شهید مطهری شخصیتی بسیار بزرگ بود که اگر ما بتوانیم زندگی این بزرگوار را مطالعه کنیم بهترین الگو و سرمشق خواهد بود.
حجت الاسلام قریشی ادامه داد: وظیفه مدار بودن یکی از شخصیت ها و ویژگی مهم شهید مطهری بود و بااین ویژگی برااساس وظیفه کتاب نوشته و سخنرانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار