امام جمعه ارومیه گفت: باید حرمت ماه رمضان درجامعه حفظ شود.
کد خبر: ۷۴۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 03 May 2019
بداخلاقی اخیر مدیران و مسئولان استانی در جمع مردم نهادینه‌سازی بداخلاقی است
به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: در روزهای اخیر شاهد بداخلاقی هایی توسط مسئولان در بین مردم بودیم که انجام چنین رفتار هایی ونهادینه کردن بداخلاقی در استان غیر قابل قبول است.
 
وی تصریح کرد: به زمان انتخابات نزدیک می شویم و مسئولان نباید بخاطر انتخابات وسایر مسایل امنیت اخلاقی جامعه را برهم بزنند. 
 
امام جمعه ارومیه بااشاره به نزدیکی به ماه رمضان و توصیه به جمع خوانی قران توسط مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: باید حرمت ماه رمضان درجامعه حفظ شود و اجازه ندهیم عده ای حرمت این ماه را از بین ببرند.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به ارج نهادن به شان و منزلت معلمان و الگو قرار دادن شهید مطهری توسط اساتید ومعلمان اظهار کرد: امکانات دانشگاه فرهنگیان استان وضعیت مطلوبی ندارد و باید مسئولان مربوطه توجه ویژه به این دانشگاه داشته باشند.
 
حجت الاسلام قریشی ادامه داد: رژیم عربستان با اعدام۳۷ بی گناه ، خوی وحشی خود رابه دنیا نشان داد لازم است مسئولان سیاسی و فرهنگی استان مراسم بزرگداشت این شهدای مظلوم را برگزار کنند.
 
وی گفت: دشمن با تمام توان برعلیه ملت ایران مجهز شده بنابراین مردم و مسئولان باید با آرایش نظامی و وحدت وهمدلی نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار