کد خبر: ۷۴۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 04 May 2019
مشتری مداری یکی از نکاتی است که با فروش و افزایش درآمد ارتباط مستقیم دارد. بسیاری از سازمان های موفق هر ساله خدمات و هزینه های گزافی برای افزایش رضایت مشتریان خود متحمل می شوند؛ که این هزینه ها در بسیاری از مواقع مورد اثر واقع نشده و در نتیجه مشتریان به سمت رقبا گرایش پیدا می کنند. اما واقعا دلیل این ریزش چیست؟افزایش رضایت مشتری با نرم افزار CRM

در درجه اول مشکل اینجاست که شرکت ها برنامه های مشتری مدارانه خود را به صورت عمومی برای تمامی افراد به صورت یکسان اعمال می کنند. بی آن که توجهی به نیاز و خواسته های آن ها داشته باشند.

مشکل دوم را شاید بتوان در نوع ارائه خدمات و بنیان خدمت رسانی به مشتریان دانست. به طور مثال سازمانی که همواره در پاسخگویی به مشتریان خویش باز می ماند هرگز نمی کند اشتباهات تکراری خود را با این برنامه ها پوشش دهد.

اما نسخه ی همگانی برای رفع این مشکلات چیست؟

نرم افزار CRM علاج کار کسب و کسب و کارها

در هر شغل و حرفه ای که مشغول به فعالیت هستید به خوبی متوجه شده اید که اشتباه رخ می دهد. خطاهای رخ داده شده ممکن است مربوط به ثبت اشتباه سفارشات، گم شدن و یا آسیب دیدن بسته ها باشد. اما آنچه تعیین می کند که یک مشتری را حفظ خواهید کرد یا نه، خدمات سریع به او و در واقع جلب رضایت مشتری است. تحقیقات نشان می دهد که شما برای بازگرداندن مشتری، پیش از آن که کسب و کارتان را به رقبایتان ببازید، فقط یک هفته فرصت دارید. یک سیستم مدیریت ارتباطات مشتریان (CRM) شامل سیستم مدیریت موردی قوی است که به شما اطمینان می دهد جزئیاتی را در دسترس دارید که از نادیده گرفته شدن شکایات مشتریان جلوگیری می کند. اگر شما فردی مورد اعتماد در زمینه ی کاری تان از طریق پاسخگو بودن و مراقب بودن باشید، می توانید مشتریانتان را حفظ کنید ضمن اینکه از طریق دوستان و خانواده‌ی آن ها نیز می توانید کسب درآمد کنید.

مشتریان جدید به دنبال رضایت مشتریان قدیمی

با افزایش رسانه های اجتماعی، اکنون هر مشتری یک میکروفون دارد که از طریق آن می تواند تجربیاتش در رابطه با شرکت شما را فریاد بزند و از آن استفاده کند. در نظر سنجی تعاملی هریس، حدود یک چهارم مشتریان گفته بودند تجربیات خود راجع به خدمات بد شرکت ها را در محیط مجازی نوشته اند. خوشبختانه، آن ها هنگام خرسندی نیز تجربیات خود را به اشتراک می گذارند. یک پنجم مشتریان گفته اند پس از دریافت پاسخ های سریع و مودبانه نسبت به شکایتشان در فضای مجازی، نظرات مثبتی راجع به این موضوع نوشته اند. این نوشته های مثبت، مشتریانتان را تبدیل به بهترین طرفدارانتان می کند. با این کار نه تنها مشتریانی راضی خواهید داشت بلکه این فرصت را دارید که کسب و کار خود را از طریق دوستان و فامیل آن ها نیز پیش ببرید. حل کردن مشکلات مشتری، بخش مهمی از مدیریت کلی روابط در هر کسب و کاری است.

رضایت مشتری رمز موفقیت در بازار

شرایط بازار کنونی اینگونه ایجاب می کند که تجارت ها برای رشد و گسترش سهم بازار خود، مشتری محور باشند. یک سوم مشتریان می گویند تجربیات شخصی شان برای بازگشت مجدد آن ها به یک کسب و کار حائز اهمیت است و درصد زیادی گفته اند حاضرند برای دریافت خدمات بهتر، پرداخت بیشتری داشته باشند. با نرم افزار CRMپیام گستر، از چگونگی رفتار مشتریانتان و خواسته هایشان مطلع می شوید.

چنین سرمایه ی اطلاعاتی، شما را قادر می سازد تا با پیش بینی نیاز مشتریان، تجربیاتی را که مشتریان خواستار آن هستند، عرضه نمایید. بر طبق قائده ی بازار، جذب یک مشتری جدید پنج برابر بیش از نگه داری مشتری فعلی هزینه دارد. با محفوظ نگه داشتن مشتریانتان در هر فرصتی، شما می توانید هزینه ی به دست آوردن مجدد مشتری را کم کنید و درآمد خود را افزایش دهید. در نرم افزار CRM پیام گستر، امکان سرمایه گذاری برای شخصی سازی را به وسیله ی ردیابی سایت تا سطح مشتریان، بهبود بخشیدیم. این سطح از درک مشتری، بازاریابی شخصی سازی شده ای را امکان پذیر می کند که بر ارتباط مشتریان شما با محصولتان تمرکز کرده است. با گذشت زمان، سرمایه گذاری در خدمات شخصی، تجارت شما را سودمند تر و رقابتی تر می کند و رشد آینده تان را تامین می کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار