رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سرلوحه دست اندرکاران انتخابات قرارگیرد.
کد خبر: ۷۴۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 11 May 2019
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نخستین جلسه ستاد انتخابات استان صبح امروز با ریاست علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و با حضور روسای کمیته های ستاد در محل استانداری برگزار شد و علی مصطفوی معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در این جلسه چهار اصل اساسی در برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری، قانون مداری، امانت داری و بی طرفی، چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
وی با تشریح و تبیین برخی از مهم ترین وظایف کمیته های ستاد انتخابات نیز افزود: کمیته های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان باید در اسرع وقت جلسات خود را تشکیل و بر اساس زمان بندی اعلام شده، وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.
 
مصطفوی در ادامه با بیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 10 حوزه اصلی در استان برگزار می شود، افزود: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در 9 حوزه اصلی برگزار شده بود که در این دوره با تفکیک حوزه انتخابیه میاندوآب از شاهین دژ و تکاب، انتخابات در 10 حوزه اصلی برگزار خواهد شد.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه در استان آذربایجان غربی باشیم.
 
حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان لازم است همه کمیته ها از هم اکنون برنامه ریزی لازم را برای اجرای هرچه بهتر وظایف خود داشته باشند.
 
به گزارش ایسنا؛ بر اساس احکام صادره از سوی استاندار آذربایجان غربی، مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بعنوان رئیس ستاد انتخابات استان، حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بعنوان مسئول کمیته پشتیبانی، حسنخانی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری بعنوان مسئول کمیته امنیتی، مصطفوی مدیر شبکه دولت و فناوری اطلاعات استانداری بعنوان مسئول کمیته فناوری اطلاعات، باقری مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری بعنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی، میرزایی مدیرکل حراست استانداری بعنوان مسئول کمیته حراست و استعلامات، شجاعی مشاور امور حقوقی استاندار بعنوان مسئول کمیته حقوقی، اردبیلی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بعنوان دبیر ستاد انتخابات و حیرت انگیز مدیرکل ثبت احوال استان بعنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شده اند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار