شهردارخوی گفت : شهربازی بزرگ تفرجگاه فنایی با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در خوی احداث میشود .
کد خبر: ۷۴۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰ 11 May 2019

احداث شهربازی بزرگ تفرجگاه فنایی با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در خوی
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی شهردار خوی گفت : استفاده از توان بخش خصوصی و سرمایه گذاری این بخش در خوی شکل گرفته است بطوری که با سرمایه گذاری این بخش شهربازی بزرگ تفرجگاه فنایی برای استفاده شهروندان و همچنین جذب مسافرین و گردشگران احداث میشود .

محرم اکبرزاده با اشاره به دیدار و گفتگوهای مختلف با سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار داشت : شهر خوی یکی از شهرهای کم نظیری است که با تنوع زمینه های تاثیر گذار در رشد و توسعه شهری ، پذیرای سرمایه گذاران مختلف در حوزه های متنوع فرهنگی رفاهی ، عمرانی ، خدماتی ، گردشگری و حتی صنعتی می تواند باشد.

شهردار خوی افزود : یکی از رویکردهای اصلی شهرداری در سال های اخیر تعریف پروژه های مختلف برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و مشارکتهای مردمی بوده و با توجه به تسهیل سازی روند سرمایه گذاری و مشارک هچنین تنوع بخشی به خدمات ارائه شده زمینه حضور سرمایه گذران را در شهر خوی فراهم می سازد.

اکبرزاده اضافه نمود : با توجه به تعریف مولفه های موثر در جذب سرمایه گذار از سوی شهرداری، توسعه شهر خوی با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی وارد چشم انداز تازه ای شده و شهر خوی امروز پذیرای مشارکتهای بخش خصوصی برای رشد عمرانی ، فرهنگی ، رفاهی و گردشگری است.

وی تاکید کرد: با تلاش صورت گرفته از سوی مجموعه شهرداری و تدوین سیاست گذاری های لازم برای استفاده از توانمندیهای بخش خصوصی در تسریع روند توسعه شهر خوی در حوزه های مختلف و حمایت های شورای اسلامی شهر، امروز شاهد رغبت روزافزون سرمایه گذاران مختلف برای اجرای پروژه های سرمایه گذاری در شهر خوی هستیم.

شهردار خوی تصریح کرد: در حال حاضر پروژه های سرمایه گذاری در شهر خوی اجرا می شوند و یکی از مهمترین پروژه های خوی پروژه سرمایه گذاری سعدیه است که در بخش های خدماتی،رفاهی، تجاری و درمانی با مساحتی بیش از ۶۰۰۰۰ متر مربع، شاخص های جدیدی در حوزه ارائه خدمات به شهروندان و افزایش مولفه های فرهنگی ، تفریحی به شهر خوی تعریف خواهد نمود.

وی گفت: پروژه سرمایه گذاری باغ تاریخی دلگشا ( داغ باغی) نیز یکی از پروژه هایی است که با جذب سرمایه گذار و احداث این پروژه با تنوع خدمات و ایده های طراحی شده در این باغ نیز شاهد ارتقای فضاهای تفریحی، رفاهی خدماتی و گردشگری در شهر خوی خواهیم بود.

اکبرزاده افزود: تحول ایجاد شده در سیاست گذاریهای کلان شهرداری در تعریف و تدوین پروژه های کلان و سوق بخشیدن به سمت و سوی رونق اجتماعی و گردشگری و افزایش زمینه های رشد و ارتقای فرهنگی در کنار رشد عمرانی شهر در سالهای اخیر توانسته است در پذیرش ایده های نو و پروژه های سرمایه گذاری موثر در این رشد کلان شهری تاثیر گذار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار