رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها و راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم آذربایجان‌غربی حمایت از مردم فلسطین را با حضور خود در خیابان‏‌ها نشان می‏‌دهند.
کد خبر: ۷۴۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 15 May 2019
راهپیمایی روز  قدس باید باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محسن شکرنیا امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس و مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با تاکید بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌ها و راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: مردم آذربایجان‌غربی حمایت از مردم فلسطین را با حضور خود در خیابان‏‌ها نشان می‏‌دهند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مختلفی در راستای تبیین با شکوه روز قدس در استان انجام می‏‌گیرد، افزود: مکان اولیه تجمع راس ساعت ۱۱ صبح از میدان ولایت فقیه آغاز و در نهایت این مراسم به مصلا ختم می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هر چه به قله‌های پیشرفت نزدیک می‌شویم سختی کار بیشتر شده و باید تلاش خود را بیشتر کنیم، اذعان کرد: هرچه به عمر انقلاب اسلامی افزوده می‌شود به همان اندازه سختی‌ها بیشتر می‌شود و باید تلاش خود را در راستای پیروزی انقلاب بیشتر کنیم.

وی تصریح کرد: در کمیته برنامه‌های روز قدس علاوه بر افزایش کیفیت برنامه‌ها باید منویات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نسبت به سال‌های گذشته بیشتر عملی کرده تا دشمنان اسلام را ناامید و سرافکنده کنیم.

شکرنیا عنوان کرد: انقلاب کبیر اسلامی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه‌ پنجم حیات خود نهاد که اگر چه دشمنان مستکبرش گمان‌های باطلی در سر داشتند اما دوستانش در سراسر جهان، امیدوارانه آن را در گذر از چالش‌ها و به دست آوردن پیشرفت‌های خیره‌کننده، همواره سربلند دیده‌اند و اگر بخواهیم این پیشرفت تدوام داشته باشد و اسلام سربلند شود بیانیه دوم انقلاب را در جامعه نهادینه کنیم.

وی به برنامه‌های آتی راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: مسئله آماده‌سازی سیستم صوتی چند روز قبل از راهپیمایی هماهنگ و آماده می‌شود و اگر حین برنامه مشکل برای سیستم صوتی بروز دهد آمادگی لازم برای حل آن صورت می‌گیرد و همچنین در برنامه‌های آتی سیستم صوتی را مجهز به کنترل از راه دور می‌شود.

شکرنیا با اشاره به حضور سخنران این مراسم از تهران تاکید کرد: مردم روزه‌دار و متدین آذربایجان‌غربی باید این مراسم را هرچه با شکوه‌تر برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار