نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود در رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان برابر حریف مصری شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
کد خبر: ۷۴۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 15 May 2019

در ادامه رقابت‌های روز نخست تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که در منچستر انگلیس در حال برگزاری است، محمدحسن پلنگ افکن نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود و در مرحله یک هشتم نهایی برابر محمد فراق از مصر با نتیجه نزدیک ۱۰ بر ۹ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وی پیش از این در مبارزه نخست خود برابر جفرسون اُچوآ از کلمبیا با نتیجه ۱۵ بر ۴ به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز مقابل تاوین هانپراب از تایلند نایب قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶ و دارنده مدال برنز بازی‌های یونیورسیاد و قهرمانی آسیا در یک مبارزه سخت با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به برتری رسید.

اما در بخش دختران مهلا مومن‌زاده نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم ایران در سومین مبارزه خود برابر گالینا مدودوا از روسیه با نتیجه ۲۳ بر ۳ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

مومن‌زاده پیش از این در دیدار نخست برابر آینور یواشپای از قزاقستان با نتیجه ۲۱ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز مقابل «جوردین اسمیت» نماینده میزبان که مدال برنز قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، با نتیجه ۱۷ بر ۷ به برتری رسید.

دیگر نماینده ایران در روز نخست اکرم خدابنده در وزن ۷۳- کیلوگرم بود که در مبارزه نخست مقابل «کانسل دنیز»قزاق، نایب قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در حالیکه تا یک دقیقه مانده به پایان مبارزه پیش بود اما بدلیل افت بدنی در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار