معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در تابستان بزه های اجتماعی به علت افزایش اوقات فراغت افزایش می یابد.
کد خبر: ۷۴۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ 19 May 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  قدرت اله قاسمی امروز در جلسه ستاد برنامه ریزی فعالیت های تابستانی با بیان اینکه تمدن محصول اوقات فراغت انسانهاست وقتی که انسان با طیب خاطر به کار می پردازد تمدن حاصل می شود ادامه داد: در تابستان بزه های اجتماعی به علت افزایش اوقات فراغت افزایش می یابد و این امر ضرورت افزایش برنامه ریزی و عملیاتی شدن برنامه ها در تابستان را نشان می دهد.

قاسمی اضافه کرد: آموزش و پرورش یک نهاد تربیتی است که موارد لازم برای برنامه ریزی در زمینه اوقات فراغت احصا و شناسایی شده است.

وی گفت: بخش اعظم فعالیت های تابستانی مربوط به معاونت تربیت بدنی می باشد که فعالیت های این ایام لازم است منعکس یافته و به دبیرخانه ارسال شود.

قاسمی ادامه داد: در زمینه معاونت اموزشی نیز نیازمند بهره گیری از ظرفیت پژوهش سراها هستیم و لازم است توجه به هنرستانها و فعالیت های فنی و حرفه ای نیز فراموش نشود.

معاون پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: انعکاس اقدامات صورت گرفته در زمینه ایام اوقات فراغت دانش اموزی در تابستان نیز باید در رسانه ها انعکاس یابد تا جامعه از فعالیتهای انجام شده مطلع باشند. 


انتهای پیام

  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار