مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: طرح‌های زیرساختی و اشتغالزایی با اعتبار بیش از 44 هزار میلیارد ریال همزمان با سفر رئیس جمهور به منطقه آزاد ماکو افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 21 May 2019
آغاز بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی بیش از 18 هزار میلیارد ریالی در منطقه آزاد ماکو

به گزارش تابناک آذربایجان غربی غلامرضا سلیمانی : طرح‌های زیرساختی و اشتغالزایی با اعتبار 44 هزار و 750 میلیارد ریال همزمان با سفر رئیس جمهور به منطقه آزاد ماکو افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی افزود: این طرح‌ها در سه شهرستان ماکو، شوط و پلدشت اجرا می‌شوند که مجموع طرح‌های قابل افتتاح ۱۸ هزار و ۷۷۲ میلیارد ریال و اعتبار پیش‌بینی شده برای طرح‌های کلنگ‌زنی ۲۵ هزار و ۹۸۱ میلیارد ریال است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اهم طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در سفر رئیس جمهور اذعان کرد: شبکه پایاب و سد مخزنی کرم‌آباد پلدشت با اعتبار ۱۷ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی 6 هزار و 500 نفر آماده بهره‌برداری است.

وی اضافه کرد: احداث این سد مخزنی با حجم تنظیمی 57.3 میلیون مترمکعب و تاسیسات انتقال آب به سد و شبکه آب‌رسانی پایاب در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه بازرگان ـ مرند نیز با ده هزار میلیارد ریال اعتبار و با سرمایه‌گذاری ۶۵ درصدی بخش خصوصی و ۳۵ درصدی دولت به طول ۷۰ کیلومتر از شهر بازرگان تا گیت ورودی منطقه آزاد ماکو آغاز شده که تملک اراضی توسط سازمان منطقه آزاد ماکو در حال انجام بوده و با حضور رئیس جمهور کلنگ‌زنی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار