مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان‌غربی گفت: از اول ماه رمضان تا به امروز ۸۰۰ میلیون تومان کمک مردمی در جشن‌های گلریزان استان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۷۴۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 22 May 2019
جمع‌آوری ۸۰۰ میلیون تومان کمک مردمی در جشن‌های گلریزان آذربایجان‌غربی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام یوسف حسن‌پور  با اشاره به اینکه جشن‌های گلریزان همه ساله در ماه رمضان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در سطح کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: از اول ماه رمضان تا به امروز ۸۰۰ میلیون تومان کمک مردمی در جشن‌های گلریزان آذربایجان‌غربی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه رمضان امسال مقرر شده بود تا ۳۰۰ مورد جشن گلریزان در کشور برگزار شود، افزود: از این تعداد ۲۴ جشن گلریزان مربوط به آذربایجان‌غربی بوده که از این تعداد، هشت جشن تاکنون در شهرستان‌های نقده، پیرانشهر، سردشت، سیمینه، میاندوآب، چالدران، پلدشت و قره‌ضیاءالدین برگزار شده است.

مدیرعامل ستاد دیه آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه جشن گلریزان در ارومیه دیشب برابر با ۳۱ اردیبهشت ماه در تالار پنج ستاره برگزار شد و تاکنون میزان دقیق کمک‌های در این جشن مشخص نشده است، ادامه داد: امسال با وجود همه مشکلات مالی و تحریم‌ها مشارکت‌های خیران و مردم قابل توجه بوده است به گونه‌ای میزان کمک‌ها تا به امروز با میزان کمک‌های سال پیش برابری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس در آذربایجان‌غربی ۶۳۱ زندانی جرایم غیرعمد و مالی وجود دارد که برای آزادی آنها به ۹۱ میلیارد تومان کمک نیاز است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار