مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ظرفیت رسانه‌های جمعی برای نشر و انتقال و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس مغفول نماند.
کد خبر: ۷۴۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 23 May 2019
ظرفیت رسانه‌ها برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس مغفول نماند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی  فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و اظهار کرد: ظرفیت رسانه‌های جمعی اعم از روزنامه، تلویزیون و رادیو برای نشر و انتقال و گسترش ارزش‌های دفاع مقدس مغفول نماند.

وی نخستین کار رسانه را تاثیرگذاری روی فکر و ذهن اقشار مختلف مردم دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با کار رسانه‌ای، روشنگری و آگاهسازی به پیروزی رسید، بعدها در هشت سال دفاع مقدس و سوم خرداد نیز به واسطه استفاده از ظرفیت رسانه توانستیم که تمامیت ارضی کشورمان را حفظ کنیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به کارکرد رسانه و تاثیر آن در پیروزی انقلاب اسلامی واقف بودند، اضافه کرد: نه‌تنها امروز بلکه از بدو ظهور دین مبین اسلام اهمیت رسانه و نقش کلیدی آن در هدایت افکار عمومی بر کسی پوشیده نبود.

وی با بیان اینکه اول خرداد به عنوان روز رسانه و دفاع مقدس نام‌گذاری شده است، ادامه داد: همه اندیشمندان، نظریه‌پردازان بر این موضوع اتفاق‌نظر دارند که هر کس از قابلیت رسانه استفاده کند به پیروزی دست خواهد یافت،

سرایی دنیای امروز را دنیای رسانه دانست و اظهار کرد: در جنگ تحمیلی نیز دیدیم که پخش آهنگ‌های نظامی از رادیو تا چه حدی روحیه مردم را تقویت می‌کرد، رادیو به عنوان یک رسانه فراگیر، کم‌هزینه و قابل‌اعتماد در دفاع مقدس شناخته می‌شد و بین آحاد مردم جایگاه رفیعی داشت.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به نقش رادیو به عنوان یک رسانه جمعی در جلب اعتماد مردم به رهبری، تقویت روحیه خودباوری و ایجاد انسجام ملی، تبیین سیاست‌های جنگ، تجلیل از رزمندگان اشاره کرد و بیان داشت: در برهه کنونی هم نه‌تنها از رادیو بلکه سایر رسانه‌ها هم باید برای حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس استفاده کرد.

سرایی به نقش چشمگیر رسانه‌ ملی در برهه کنونی برای حفظ، گسترش و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از رسانه‌های جهانی برای تبلیغ علیه نظام استفاده می‌کنند، باید از ظرفیت رسانه‌های دلسوز و داخلی برای خنثی کردن این تبلیغات مسموم نهایت استفاده را کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار