جانشین رییس ستاد عتبات عالیات کشور گفت: در جریان سیلاب اخیر، ستاد عتبات عالیات هفت میلیون پرس غذا بین هم‌وطنان سیل‌زده توزیع کرد.
کد خبر: ۷۴۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹ 23 May 2019
7 میلیون پرس غذا توسط ستاد عتبات عالیات در مناطق سیل‌زده توزیع شد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، محمد جلال مآب عصر امروز در همایش استانی روسای ستاد عتبات عالیات شهرستان‌های آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تلاش رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سبب شد که هم‌اکنون هر زمانی که مردم اراده کردند می‌توانند به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند.

وی تصریح کرد: بی‌شک روسای ستاد عتبات عالیات باید قدر این موقعیت که توفیق خدمت به ائمه‌اطهار( ع) را پیدا کرده‌اند دانسته و قدر و منزلت فعالیت خود را درک کنند.

جانشین رییس ستاد عتبات عالیات کشور با اشاره به کمک‌های ستاد عتبات عالیات به هم‌وطنان سیل‌زده بیان کرد: در این حادثه ستاد عتبات عالیات با کمک‌های مردمی هفت میلیون پرس غذا تهیه و در بین مردم سیل‌زده توزیع کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ستاد عتبات عالیات باید به عنوان یک سازمان مردمی باقی بماند اظهار کرد: بی‌شک این سازمان نباید به شکل شبه‌دولتی اداره شود چون در آن صورت بسیاری از منابع اداری باید صرف هزینه‌کرد ستاد شود.

جلال مآب با اشاره به برخی مخالفت‌ها مبنی بر کمک‌های مردمی به عتبات عالیات و اماکن مذهبی تصریح کرد: این در حالی است که تاکنون از قبال کمک‌های مردمی، برای چهار تا پنج هزار نفر ایرانی زمینه اشتغال در عراق فراهم شده ‌و بسیاری از تولیدات کارخانه‌ها خریداری و همین خود سبب رشد اقتصادی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار