سریال جدید باقر حبیب پیران که قرار است از شبکه‌های ملی و استانی پخش شود، دیروز در ارومیه کلید خورد.
کد خبر: ۷۴۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶ 24 May 2019
آغاز تصویربرداری سریال باقر حبیب پیران/ «دخترم نرگس» کلید خورد

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی در بازدید از مراحل تولید سریال دخترم نرگس اظهار کرد: هدف اصلی رسانه ملی جذب بیش از پیش مخاطب و حفظ آثار فاخراست که باید در این راستا تمام عوامل صدا و سیما گام‌های موثری بردارند.

مسعود مجرد افزود: سریال دخترم نرگس با حضور هنرمندان شاخص کشور و استانی و ورود به مباحث اقتصادی، رونق تولید و آسیب‌های اجتماعی خواهد توانست مخاطبان زیادی را جذب کند.

وی به ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی و تاریخی استان اشاره کرد و گفت: وجود میراث فرهنگی، تاریخی و گردشگری در استان و همجواری با سه کشور موجب شده تا آذربایجان‌غربی از ظرفیت‌های بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بازیگرانی از چهار استان‌ آذربایجان‌شرقی، زنجان، کردستان و آذربایجان‌غربی در این سریال حضور دارند که این نشان می‌دهد فیلمنامه‌ای منسجم و خوبی کلید خورده باشد.

وی با اشاره به ماهیت کلی ساخت این سریال در آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: در نگارش فیلمنامه سریال تلاش شده دیدنی‌ها و آثار طبیعی و موضوعات مرتبط با شعار سال و مسائل مرتبط با وحدت اقوام و ادیان پرداخت مناسبی صورت گیرد.

مجرد به عوامل این مجموعه اشاره کرد وافزود: سریال دخترم نرگس در ۲۶ قسمت چهل دقیقه‌ای با نویسنده گی و کارگردانی باقر حبیب پیران و تهیه‌کنندگی سید حسن فرخی و با ایفای نقش حسین سحرخیز، رحیم نوروزی، محمود پاک نیت، جمال ذوالقدر، هاشم چاوشی، فریبا طالبی، ماهرخ رفیع زاده، مریم خدارحمی و  مهوش صبرکن از بازیگران مطرح ملی و استانی در طول چهار ماه تولید خواهد شد.

، سریال دخترم نرگس با یک هزار و 172 سکانس در 4 ماه تولید و ساخته خواهد شد و اواخر آذرماه سالجاری تمام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار