امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت: باید جهان اسلام از رژیم صهیونیستی غاصب و کودک‌کش در راهیپمایی روز جهانی قدس ابراز انزجار کرده و در مقابل این رژیم جنایتکار که همانند غده سرطانی در خاورمیانه دست به جنایت می‌زند ایستادگی کنند.
کد خبر: ۷۴۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 24 May 2019

 

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا عبدالقادر بیضاوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل سنت ارومیه، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات دعوت کرد و با اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه خودسازی و عبادت خداوند عزوجل بوده و ماهی است که قرآن کریم در آن نازل شده است.

وی در ادامه با اشاره به شب‌های قدر و شهادت امام علی(ع) تصریح کرد: امام علی(ع) شخصیت بزرگ جهان اسلام بوده و همواره همراه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) بود و از حق و عدالت دفاع می‌کرد.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه در ادامه با اشاره به روز جهانی قدس بیان کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرده و باید مسلمانان اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس شرکت فعال و باشکوهی داشته باشند.

وی اظهار کرد: باید جهان اسلام از رژیم صهیونیستی غاصب و کودک‌کش در راهیپمایی روز جهانی قدس ابراز انزجار کرده و در مقابل این رژیم جنایتکار که همانند غده سرطانی در خاورمیانه دست به جنایت می‌زند ایستادگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار