امام جمعه خوی گفت : آزادی خرمشهر پیروزی ایران بر دشمنان را تثبیت کرد .
کد خبر: ۷۴۷۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 24 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر خوی با اشاره به ویژگی‌های انسان‌های متقی از دیدگاه قرآن اظهار کرد: ایمان داشتن بر غیب، ارتباط داشتن با خداوند،ارتباط با مردم، اعتقاد به کتب آسمانی و انبیاء و نیز ایمان به روز قیامت از جمله ویژگی‌های افراد متقی به شمار می‌رود.

وی در ادامه با تبریک روز سوم خرداد و فتح غرور آفرین خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس بیان کرد: این پیروزی در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی به ویژه در سال‌های حساس و بحرانی ابتدای پیروزی انقلاب اقداماتی صورت گرفت که به معجزه شبیه است.

امام جمعه خوی گفت: از جمله تلفات دشمن در این عملیات، اسیر شدن ۱۹ هزار نفر، کشته شدن ۱۶هزار نفر، انهدام ۶۰ فروند هواپیما و ۴۱۸ دستگاه تانک دشمن بود.

وی بیان کرد: از جمله نتایج سیاسی این عملیات غرور‌آفرین نیز تثبیت پیروزی ایران بر دشمنان و ظهور ایران اسلامی به عنوان یک قدرت برتر منطقه بود.

شکوری در ادامه با تسلیت ایام حزن و اندوه ضربت خوردن و شهادت امیرمؤمنان(ع) در ماه مبارک رمضان افزود: رسول خدا(ص) خطاب به امیرمؤمنان(ع) فرمود، ای علی تو پس از من مظلوم خواهی بود وای بر کسی که به تو ظلم روا دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار