امام جمعه شاهین‌دژ گفت: باید نقش و جایگاه مجلس بازخوانی شود و نمایندگان مجلس به وظیفه نظارتی خود به دقت عمل کنند چون در این صورت از ارزش مجلس کاسته می‌شود.
کد خبر: ۷۴۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 24 May 2019
باید نقش و جایگاه مجلس بازخوانی شود

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امروز در آیین نماز جمعه شاهین‌دژ با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به شب‌های قدر اظهار کرد: از حضرت امام باقر(ع) منقول است که هر کس شب قدر را زنده نگه دارد، خداوند متعال گناهان وی را می‌بخشد هر چند به اندازه ستاره‌های آسمان و قطره‌های دریا باشد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته مجلس و روز قانون تصریح کرد: با توجه به اینکه کمتر از 9 ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است، باید نقش و جایگاه مجلس بازخوانی شود و نمایندگان مجلس به وظیفه نظارتی خود به دقت عمل کنند چون در این صورت از ارزش مجلس کاسته می‌شود.

امام جمعه شاهین‌دژ با انتقاد از نمایندگان مجلس گفت: متاسفانه در سه سال گذشته با وجود اینکه کشور در جنگ اقتصادی بود، نمایندگان می‌توانستند با تصویب قوانین بازدارنده مانع افزایش قیمت‌های افسارگسیخته شده و مسیرهای سودجویی را برای برخی می بستند اما متاسفانه اقدام خاصی در این زمینه انجام ندادند.

وی با اشاره به دلایل ضعف نمایندگان مجلس در جنگ اقتصادی بیان کرد: متاسفانه برخی نمایندگان مجلس درگیر بده بستان‌های حزبی و سیاسی شده و در فضای حقیقی و مجازی به حاشیه رانده شده و از اصل دور شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار