امام جمعه پیرانشهر گفت: امام علی(ع) علم و دانش و حکمت را از نبی مکرم اسلام(ص) فراگرفت و الگویی بی‌نظیر در شناخت خدا، حقایق، عبادت و شجاعت بوده و هست.
کد خبر: ۷۴۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 24 May 2019
ماموستا محمودی: امام علی(ع) الگویی بی‌نظیر در شناخت خداوندی است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر با اشاره به فواید روزه‌داری اظهار کرد: روزه در ایجاد تقوا، صحت جسم و صفای قلب تاثیر فراوانی دارد.

وی در ادامه با اشاره به شهادت امام علی(ع) و تسلیت آن به تمامی مسلمانان جهان تصریح کرد: شهادت امام علی(ع) به دست نادان‌ترین افراد یعنی ابن ملجم مرادی اتفاق افتاد و ایشان 19 رمضان ضربت خورده و 21 رمضان به شهادت رسید.

امام جمعه پیرانشهر گفت: ایشان در خانواده رسول خدا(ص) بزرگ شد و در اسلام رشد یافت و علم و دانش و حکمت را از نبی مکرم اسلام(ص) فراگرفت و الگویی بی‌نظیر در شناخت خدا، حقایق، عبادت و شجاعت بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه براساس فرمایش پیامبر اسلام(ص)، امام علی(ع) همواره همراه حق و حق نیز همراه ایشان بود افزود: پس گفتار، عمل، رفتار، افکار و اندیشه امام علی(ع) نیز حق بود.

محمودی در ادامه به سه خرداد سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و اظهار کرد: این پیروزی در عملیات بیت‌المقدس و در سال 61 اتفاق افتاد و با وجود اینکه دشمن با تمام امکانات در آنجا مستقر بود اما رزمندگان اسلام با سلاح‌های ابتدایی توانستند خرمشهر را فتح کرده و بر دشمن چیره شوند.

وی تصریح کرد: آمریکا پس از شکست‌های پی در پی در برابر ایران همچون شکست در طبس، هم‌اکنون از جنگ بر علیه ایران اسلامی ترس و واهمه دارد چون بی‌شک نابود و خار و ذلیل می‌شود.

امام جمعه پیرانشهر در ادامه با تاکید بر حضور فعال در راهپیمایی روز قدس در جمعه هفته آینده بیان کرد: بی‌شک شرکت فعال و باشکوه در این راهپیمایی تاثیر فراوانی داشته چون سبب امیدواری فلسطینیان به ادامه مبارزه و سبب تضعیف روحیه استکبار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار