کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام؛
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام گفت:بر اساس بررسی نقشه های جوی هوای استان ایلام در پایان هفته جاری نسبت به اوایل هفته به تدریج افزایش دما خواهد داشت.
کد خبر: ۷۴۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 27 May 2019

 به گزارش تابناک ایلام،احسان احمدی نژاد اظهار داشت: دمای هوا کنونی استان ایلام نسبت به اواسط هفته گذشته 6 تا هفت درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

وی افزود: با استقرار هوای گرم در آسمان استان ایلام دما در مناطق سردسیر و معتدل 35 تا 36 درجه سانتیگراد و در نقاط گرمسیر هم بین 45 تا 46 درجه سانتیگراد افزایش دارد.

احمدی نژاد یادآور شد: بر اساس بررسی نقشه های جوی هوای استان ایلام در پایان هفته جاری نسبت به اوایل هفته به تدریج افزایش دما خواهد داشت.

وی وزش باد شدید، احتمال پدیده گرد و غبار در نوار مرزی، بارش پراکنده و رگباری باران به صورت نقطه ای و مقطعی تا روز چهارشنبه را از دیگر پدیده های جوی استان ایلام در هفته جاری بیان کرد.

به گزارش ایرنا، سال زراعی جاری استان ایلام شاهد بیشترین بارش باران در طی سال های اخیر بوده به طوری که در مقاطعی رکورد بیشترین بارش باران کشور را از آن خود می کرد.

بیشترین دریافت بارش باران در این مقطع زمانی متعلق به شهرستان آبدانان با مقدار ریزش یک هزار و 398 میلیمتر و کمترین بارندگی ها نیز مربوط به شهرستان مهران با 538 میلیمتر بود و در شهر ایلام نیز یک هزار و 55 میلیمتر بارندگی ثبت شد./ع

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار