دبیر هیئت فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: سه دانش‌آموز شایسته ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی فوتسال برای آمادگی در مسابقات لیگ ملت‌های آسیا دعوت شدند.
کد خبر: ۷۴۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 28 May 2019
3 دانش‌آموز ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی فوتسال دعوت شدند/آمادگی برای مسابقات آسیایی

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حسین نیرویار ، اظهار کرد: سه دانش‌آموز شایسته ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی فوتسال برای آمادگی در مسابقات لیگ ملت‌های آسیا دعوت شدند.

وی تصریح کرد: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال، بلال اسمعیلی، بهزاد رسولی و علیرضا رستمی سه بازیکن ارومیه‌ای هستند که باید خود را به مربیان تیم ملی معرفی کنند.

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به آینده فوتسال دانش‌آموزی گفت: با وجود اینکه آینده فوتسال دانش‌آموزی بسیار روشن بوده و استعدادهای فراوانی در آن دیده می‌شود و حتی اسماعیل‌ آقاپور از سه سال گذشته در تیم ملی امید به طور ثابت حضور دارد، اما متاسفانه خانه فوتسال در شهر ارومیه وجود ندارد.

وی بیان کرد: حتی با وجود اینکه استاندار آذربایجان‌غربی دستور داده بود تا از سالن و زمین چمن خانه جوان برای توسعه ورزش به صورت رایگان استفاده شود، اما متاسفانه مبالغ کلانی از هیئت فوتبال اخذ شد.

نیرویار در ادامه اظهار کرد: برای نخستین بار در طول 40 سال گذشته و با تلاش هیئت فوتبال استان، چمن مصنوعی ورزشگاه تختی ارومیه در حال نصب است.

منبع: فارس
برچسب ها: اخبار ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار